خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با بیان وضع پوشش اسلامی در مجموع نسبت به سالهای قبل از انقلاب بهتر شده و نباید سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی نمود، گفت: بایستی اقدامات بیشتری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گیرد.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۲۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار کرد: بدون شک وضعیت پوشش اسلامی درسالهای اخیر در بخشی از جامعه ما دچار انحطاط شده و می بایست تدبیری اندیشید.

وی با بیان وضع پوشش اسلامی در مجموع نسبت به سالهای قبل از انقلاب بهتر شده و نباید سیاه نمایی و ایجاد یأس و ناامیدی نمود، ابراز کرد: بایستی اقدامات بیشتری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) استان قم افزود: بعضی از مسئولین دولتی بر موضوع حجاب و پوشش اسلامی اعتقاد دارند، ولی به دلیل اینکه اجرای آن قانون برای آنها هزینه های سیاسی، تبلیغاتی و احیاناً اقتصادی دارد، ترس از اجرای آن دارند.

وی در پایان تصریح کرد: دستگاه های شیطانی ناتو فرهنگی و صهیونیسم جهانی قطعاً ازاجرای قانون عفاف و حجاب درهراسند و علیه ما موضع گیری و تبلیغات می نمایند و این نشان از این دارد که موضوع حجاب و عفاف باعث برآب شدن نقشه های دشمنان می شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها