انتشار کتابی پیرامون شعار سال

کتاب «همدلی و همزبانی دولت و ملت: راهکارهای علمی و عملی» نوشته علی زیوری توسط بنیاد استعداد منتشر و در بازار نشر عرضه شده است.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۳۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج علی زیوری نویسنده درباره کتاب «همدلی و همزبانی دولت و ملت: راهکارهای علمی و عملی» که به تازگی آن را منتشر کرده است، گفت: در نگارش این کتاب سعی کردم که نه تنها برای سال جاری بلکه برای سال‌های پیش رو هم قابل استفاده باشد. این کتاب را به صورت نکته به نکته نوشتم و هر نکته از نکته دیگر مستقل و جداست. به این ترتیب سعی داشتم از آوردن مطالب بی اهمیت جلوگیری کنم و جلوی خسته شدن خواننده را بگیرم.

وی افزود: من سال‌ها تجربه سردبیری نشریات آموزشی و کاربردی را دارم. بنابراین سعی کردم نکات کتاب واقعا کاربردی و آموزشی باشند. چون امروز متاسفانه سمینارها و کارگاه‌ها و همچنین دوره‌های آموزشی زیادی در کشور برگزار می‌شود که فاقد حداقل شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری هستند. پیچیده‌گویی و پیچیده نویسی‌ها باعث کاهش بازدهی آموزش‌ها در کشورمان شده‌است و نیاز به گفتن و نوشتن به صورت واقعا کاربردی داریم. این رویکردی بود که در نوشتن این کتاب به کار بستم.  

این نویسنده در ادامه گفت: در تولید مطالب این کتاب از آثار و منابع مناسب، فیش برداری کردم و اقدام به کپی پیست مطالب اینترنتی نکرده‌ام. برای تنوع هم، برخی از مطالب کتاب در قالب جدول و نمودار درج شده‌اند. شیوه فیش برداری هم که به آن اشاره کردم، به نظرم این روزها در حال فراموشی است. در نوشتن کتاب سعی کردم از آوردن مطالب تکراری، حداقل مطالبی که برای خودم تکراری هستند، جلوگیری کنم. چون متاسفانه بارها و بارها در کتاب‌ها و نشریات و سایت های اینترنتی، تجربه خواندن مطالب تکراری و سطحی را داشته‌ایم. ولی مطلب با کیفیت و تولیدی حتما راهی به ذهن مخاطب باز خواهد کرد.

زیوری در پایان گفت: این کتاب را با این هدف نوشتم که هر ایرانی بتواند نقش خود را در تحقق شعاری که رهبر انقلاب برای امسال تعیین کردند، پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار