تشویق و محدودیت اجتماعی برای بی‌سوادان اعمال شود

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ با توجه به مصوبات هیئت وزیران باید تشویق و محدودیت‌های اجتماعی برای افراد بی‌سواد در گروه سنی10 تا 49 اعمال شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، دیوان اکبری‌فر در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان سرعین اظهار داشت: پیشرفت سوادآموزی منطقه سرعین نسبت به سال‌های گذشته بسیار مناسب و مطلوب بوده و در این حوزه توانسته در امر آموزش بی‌سوادان به شکل موثری عمل کند.

وی با تاکید بر همدلی و همزبانی مسئولان و مردم در راستای سوادآموزی تصریح کرد: این امر نقش و تاثیر بسزایی در افزایش میزان سوادآموزی در جامعه داشته که باید تلاش کنیم با تقویت همدلی و مشارکت در این حوزه سطح باسوادی افراد را در سطح استان افزایش و ارتقا دهیم.

اکبری‌فر با اشاره به مصوبات هیئت وزیران در مورد تشویقات و محدودیت‌های اجتماعی برای افراد بی‌سواد در گروه سنی10 تا 49 سال افزود: باید برای تحقق محتوای مصوبه جدید هیئت وزیران در عرصه سوادآموزی مسئولان امر همکاری و مشارکت همه‌جانبه را داشته باشند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه دست یابیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: با ایجاد طرح‌های قابل اجرا در سطح استان تلاش می‌کنیم تا در زمینه ریشه‌کنی بی سوادی درسال 94 گام‌های اساسی را برداریم که در این حوزه همکاری و مشارکت دستگاه‌های و نهادهای متولی و مرتبط با این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

توحید مجیدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری و توجه ویژه اعضای شورای شهر و به‌ویژه دهیاران به مسائل سوادآموزی گفت: با توجه به برنامه‌های امسال شهرستان سرعین انتظار می‌رود همکاری و همدلی مردم در شناسایی افراد بیسواد در روستاهای دورافتاده محقق شود تا بتوانیم اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار