خبرهای داغ:

پایگاه تخصصی هیئت رزمندگان اسلام در قم آغاز به کار کرد

فرمانده پایگاه تخصصی بسیج هیئت رزمندگان اسلام قم از آغاز به کار این پایگاه مقاومت با نام شهید سید حسین سعیدی در قالب پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت شهید امرالله قربانی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۰۷۴۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به آغاز به کار پایگاه تخصصی هیئت رزمندگان اسلام قم همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این پایگاه مقاومت بسیج با نام شهید سید حسین سعیدی و با همکاری مسئولان هیئت رزمندگان اسلام قم ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه آحاد مردم به ویژه شرکت کنندگان در مراسم‌های مذهبی هیئت رزمندگان اسلام استان قم می‌توانند به صورت داوطلبانه در این پایگاه مقاومت بسیج ثبت‌نام کنند تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های مذهبی، دوره‌های آموزش مداحی، حلقه‌های معرفتی و نشست‌های بصیرتی از اولویت‌های پایگاه مقاومت بسیج شهید سید حسین سعیدی خواهد بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سعیدی حوزه شهید قربانی با بیان اینکه ایجاد این پایگاه می‌تواند در پیشبرد اهداف هیئت رزمندگان اسلام قم موثر باشد مطرح کرد: این پایگاه تخصصی در محل دفتر این هیئت مذهبی واقع در خیابان 15خرداد قم فعالیت خود را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: حضور نیروی مردمی بسیج در نقاط مختلف جامعه اسلامی می‌تواند دستاوردهای بسیار ویژه برای نظام داشته باشد زیرا این نیروها بدون هیچ چشم داشت مادی برای تحقق اهداف نظام اسلامی و منویات رهبر انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

فلاح از حضور رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در این پایگاه مقاومت بسیج یاد کرد و افزود: این افراد ظرفیت مناسبی را در این پایگاه مقاومت بسیج به وجود آورده‌اند که بخش‌های مختلف فرهنگی استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.



ارسال نظرات