فرمانده سپاه شهرستان میناب عفاف و حجاب را یکی از ضروریات دین مقدس اسلام بیان کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر ایمان، اخلاص و معنویت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۰۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه شهرستان میناب در این باره افزود: زنان و مردان مستلزم به رعایت حجاب و عفاف خود باشند زیرا رعایت حجاب و عفاف تنها مخصوص زنان نیست بلکه مردان نیزملزم به پوشش خود از نگاه نامحرم ها هستند.

سرهنگ حبیب الله سهرابی تاکید کرد: دشمن بعد از شکست در جبهه جنگ سخت از طریق جنگ نرم وارد عرصه جنگ جدیدی شده است که خانواده ها را مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: دشمن از طریق جنگ نرم و انواع تهاجم فرهنگی در جهت سست کردن بنیان خانواده ها و رواج بی حجابی، ارزش زدایی در جهت ناپاک و ناسالم جلوه دادن خانواده ها از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

 سهرابی عفت وپاکدامنی زن و مرد و تشکیل خانواده های سالم را نتیجه رعایت حجاب و عفاف در زندگی و دوری از هرگونه ناملایمات عنوان نمودو بیان داشت: قطعا فرزندان سالم در دامن مادران عفیف و پاکدامن رشد میابند که در نتیجه آن جامعه سالم در پی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: زنان عفیفه حضرت زهرا (س) را الگوی خود در زندگی قرار می دهند و لحظه ای از پوشش خود در مقابل نامحرم غفلت نمی کنند.

سهرابی گفت: معنویت، اخلاص و  ایمان در سایه  حجاب و عفاف بدست می آید و حجاب برای فرد محدودیت نیست بلکه تکمیل کننده معنویت فرد است.

ارسال نظرات