عکس خبری/ ما از شورای شهر و شهردار ناراضی هستیم

ساکنان محله شهید صفایی شهر پارس آباد با نوشتن پلاکاردی اعتراض آمیز از بی توجهی شورای شهر و شهرداری نسبت به آسفالت ریزی خیابان این محله انتقاد کردند.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۳۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، ساکنان محله شهید صفایی شهر پارس آباد با نوشتن پلاکاردی اعتراض آمیز و نصب آن در ورودی محله، از بی توجهی شورای شهر و شهرداری پارس آباد نسبت به آسفالت ریزی خیابان این محله انتقاد کردند.

این محله که اغلب ساختمانهای آن با اصول استاندارد شهرسازی و با پروانه ساخت ساخته شده است در گردوغبار ناشی از خیابان خاکی و سروصدای تردد ماشین های عبوری گم شده است. به گفته اهالی با این که چندین بار از طریق نامه نگاری با مسئولین شهری از جمله فرمانداری، شهرداری، شورای شهر و خواستار آسفالت ریزی این خیابان شده اند اما این امر تاکنون محقق نشده است.

'حسن حسین اوغلی' رییس شورای شهر پارس آباد در این باره در گفتگو با خبرنگار ما از اختصاص هفت میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت خیابانهای این شهر خبر داد و اظهار کرد: در کنار لکه گیری و بهسازی آسفالت معابر، خیابانها، میادین و محلات شهری طی روزهای آتی آسفالت خیابان شهید صفایی نیز با استفاده از دستگاه فينيشر شروع می شود.



ارسال نظرات