معلولین ذهنی همنوع جامعه هستند و باید مورد توجه باشند

مرکز نگهداری معلولین مهر آفرین خلخال هم اکنون جز یکی از مراکز مطلوب نگهداری معلولین ذهنی خواهر در کل استان بوده که از تمامی شهرستان های همجوار معلولین ذهنی خواهر در آن نگهداری می شود.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۵۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال در بازدید از مرکز نگهداری معلولین ذهنی خواهر بالای 14 سال مهر آفرین شهرستان خلخال گفت: معلولین ذهنی همنوع جامعه هستند و باید مورد توجه باشند.

نظری با تقدیر از تلاش های اداره بهزیستی در ساماندهی به وضعیت معلولین ذهنی خواهر در شهرستان خلخال گفت: مرکز نگهداری معلولین مهر آفرین خلخال هم اکنون جز یکی از مراکز مطلوب نگهداری معلولین ذهنی خواهر در کل استان بوده که از تمامی شهرستان های همجوار معلولین ذهنی خواهر در آن نگهداری می شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 50 معلول ذهنی ، جسمی و حرکتی معلول خواهر در مرکز مهرآفرین با همکاری هیات امنایی این مرکز و نظارت اداره بهزیستی و حمایت های سازمان بهزیستی در حال نگهداری می شود که رسیدگی و توجه به این قشر از جامعه وظیفه همگانی است.

فرماندار خلخال از تلاش های کارکنان این مرکز تقدیر کرد و گفت: کارکنان این مرکز با عشق و علاقه و انساندوستی و گذشت رسیدگی به این معلولین را با مناعت طبع انجام داده و اجر اخروی در پیشگاه خداوند دارند.

وی از همکاری خیرین به این مرکز نگهداری معلولین ذهنی در شهرستان خلخال تقدیر کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار