خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف، گردهمایی بزرگ حجاب و عفاف خواهران بسیجی سپاه ناحیه حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۰۸۵۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسوول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه گردهمایی حجاب و عفاف بیان کرد: این تجمع بزرگ خواهران سپاه این ناحیه با حضور 600 نفر از خواهران بسیجی در قالب 30 حلقه صالحین با موضوع بحث حجاب و عفاف در بوستان فضیلت شیراز برگزار شد.

وی افزود: هدف از این تجمع معرفی حجاب برتر به جامعه، حرکت واحد و هماهنگ خواهران بسیجی و توجه ویژه مسوولان به بحث مهم حجاب و عفاف به ویژه حجاب بانوان در ادارات استان است که به صورت حلقه های صالحین میزبان خواهران بسیجی و عموم بانوان بودیم.

شبانی اضافه کرد: بانوان بسیجی در این تجمع خواستار توجه و پایبندی ویژه نهادهای دولتی و فعالان بخش خصوصی استان و شیراز به مسئله حجاب و عفاف و رواج عفت در مکان های عمومی هستند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گامی مهم در استحکام بنیاد خانواده و مشت محکمی بر دهان دشمنان و بیگانگان است اظهارداشت: با برگزاری این تجمع به دنبال ارزش گذاری و پایبندی به مسئله حجاب و عفاف در شهر شیراز و جامعه هستیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار