خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تأكيد كرد؛

لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی برابر توطئه های دشمنان

حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی برای مقابله با توطئه های دشمنان لازم و ضروری است و باید بدانیم که دشمن هیچگاه از خوی استکبار و سلطه جویی خود کوتاه نمی آید.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۳۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین محمود شکری در گردهمایی فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود که تحت عنوان(طرح مودت) در سالن اجتماعات شرکت ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر از حضور فرماندهان پایگاه ها و خانواده هایشان با اشاره به ماه مبارک رمضان و دهه آخر این ماه اظهار کرد: دهه آخر ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه ای برخوردار و در روایات است که پیامبر در دهه آخر رخت خواب خود را جمع می کرد و همه اش به عبادت مشغول بود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان در حال پایان است و باید تلاش کنیم بهره خود را از این ماه ببریم و اگر تاکنون بهره ای نبرده ایم از این مدت باقی مانده استفاده و توشه ای برای خود فراهم كنيم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: رمضان چشمه جاری در دل مردم است که خداوند این چشمه جاری را برای رشد و تعالی ما انسان ها قرار داده است و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل سیاسی روز گفت: امروز ما در عرصه بین المللی با استکبار جهانی در حال مبارزه هستیم که در میز مذاکره و چه در تحولات منطقه ای و بین المللی و تمام تلاش استکبار برای انزوا و مهار ماست.

شکری تصریح کرد: ما در میز مذاکره به حمدالله با صلابت و جدیت وارد شده و با توجه به منویات رهبر انقلاب سربازان این نظام در حال مذاکره با استکبار است و تاکنون در مقابله زیادخواهی دشمن ایستاده اند و امیدواریم به تلاش خود ادامه دهند و به نتیجه رسیدن یا نرسیدن توافق برای ما مهم نیست.

وی بیان کرد: توافق چه بشود و چه نشود ما پیروز هستیم چرا که ما تلاش خود را برای احقاق حقوق خود نموده و ثابت کردیم که ما اهل مذاکره و تفاهم با جهان هستیم و این زیاده خواهی استکبار است که نمی گذارد این تفاهم اجرا شود و این هم خوی استکبار و استبداد در مقابله با حق و حقیقت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تحولات منطقه و درگیری ها و رشد گروه های تروریستی با نام اسلام عنوان کرد: استکبار از این حرکت خود نیز اهدافی را دنبال می کند که مهمترین آن ایجاد تفرقه در جهان اسلام و ایجاد دودستگی و چند دستگی و به جان هم انداختن امت اسلام است که از این طریق بتواند سلطه خود را در این جا محقق کند.

وی تصریح کرد: حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی برای مقابله با توطئه های دشمنان لازم و ضروری است و باید بدانیم که دشمن هیچگاه از خوی استکبار و سلطه جویی خود کوتاه نمی آید و باید به فرموده رهبر انقلاب همیشه آماده باشیم و برای مبارزه و مقابله با استکبار مهیا باشیم.

شکری با تاکید بر وظیفه بسیج و بسیجیان در ترویج گفتمان رهبری در جامعه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیج که پرورش یافته مکتب ولایت و اسلام است باید در ترویج این مکتب و فرهنگ در جامعه فعال و گفتمان رهبری را در جامعه تبیين و محقق كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها