فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وضعیت نامطلوبی دارد گفت: در این ماه مبارک مراقبت چشم و اخلاق خودمان هستیم تا بتوانیم روزه خود را حفظ نموده و بر معنویت آن بیفزاییم.
کد خبر: ۸۵۴۰۹۷۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار علی توشه در نشست انس مودت که با حضور شورای فرماندهی ناحیه، حوزه‌های مقاومت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه فومن برگزار شد 4 ماموریت مهم پایگاه‌های مقاومت را تشریح نمود.

وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را اولین ماموریت پایگاه‌های مقاومت برشمرد و گفت: در این ماه مبارک مراقبت چشم و اخلاق خودمان هستیم تا بتوانیم روزه خود را حفظ نموده و بر معنویت آن بیفزاییم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وضعیت نامطلوبی دارد.

سرهنگ توشه وظیفه اول پایگاه‌های مقاومت را احیای بیشتر این فریضه الهی دانست و گفت: تذکر لسانی مطالبه حضرت آقا است و همه ما علاوه بر مسئولیت شرعی از لحاظ سازمانی وظیفه داریم که این واجب الهی را احیا کنیم.

وی گفت: طبق فرمایش شهید مطهری؛ اگر امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شود؛ بی‌حیایی و بی‌غیرتی بر جامعه حاکم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن قیاس شرایط حال جامعه را با زمان امام حسن(ع) را دور از شان جامعه دانست و تاکید کرد: تا زمانی که سپاه و بسیج زنده است محال است آن شرایط تحمیلی بر امام حسن (ع)  بوجود آید.

سرهنگ توشه دومین ماموریت فرماندهان پایگاه مقاومت را مقابله با ماهواره عنوان کرد و افزود: ماهواره یا دجالوراه وظیفه رخت بستن حیا، عفت و لقمه حلال از خانوده و سپس جامعه را بر عهده دارد.

وی بر تلاش بیشتر در معرفی دجالواره به مردم و آثار تخریبی آن در خانواده‌ها  تاکید نمود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن ماموریت سوم پایگاه مقاومت را مقابله با جنگ اقتصادی دشمن عنوان کرد و افزود: هر اقدامی در این عرصه انجام گیرد جهاد است.

سرهنگ اضافه کرد: افزون بر آن ما باید برای برون رفت از فشار اقتصادی دشمن با تکیه بر توان داخلی خودمان حرکت کنیم؛ راه دیگری وجود ندارد و شرط آن تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه باید تلاش کنیم تولید و بهره وری را افزایش دهیم.

وی ماموریت چهارم پایگاه‌های مقاومت را با توجه برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی؛ انتخابات عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج در امر انتخابات در حاشیه نیستند؛ به دنبال شخص یا افراد خاصی حرکت نمی‌کنند بلکه معیار و شاخصی که حضرت آقا در عرصه انتخابات معرفی می‌کند بر آن تاکید نموده و به مردم معرفی می‌کند.

ارسال نظرات