خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه استان فارس رحم اجاره‌ای جریان‌های افراطی و فتنه نیست، گفت: اگر به هر دلیلی کسی بیاید که بخواهند استان را پر تنش کنند بدانند که مردم استان فارس ایستاده‌اند؛ همان گونه که در برهه‌های حساس پای آرمان‌های خود ایستادند.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۶۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عباس توانا با اشاره به اینکه شرایط استان فارس همیشه در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خاص بوده است، گفت: استان فارس با توجه به شرایط زیست محیطی که دارد امروز آمار بالای بیکاری را داراست و این اصلا قابل قبول نیست و باید برای این استان با این شرایط مهم طبیعی در زمینه اقتصادی فکری اساسی شود.

وی به حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: عده ای حتی قبل از انقلاب نیز سعی داشتند این استان را تبدیل به یک محفلی برای منافع ضد فرهنگی بکنند که نمونه های زیادی از آن را سراغ داریم. بعد از انقلاب نیز جریان ضد فرهنگی چشم طمع داشته اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی هر دولتی که بر سر کار آمد نتوانسته است آن جور که در شان سومین حرم اهل بیت (ع) است، نقش ایفا کند؛ دولت ها نتوانسته اند با انتخاب ها و برنامه های خود پتانسیل بالقوه این استان را بالفعل کنند.

توانا با بیان اینکه در روزهای اخیر شنیده می شود کسانی که هیچ سابقه اجرایی قابل دفاع و درخشانی ندارند برای استانداری فارس آماده و مهیا می شوند، افزود: عده ای که همواره دل در گرو این دارند که استان را به اهداف حزبی خود نزدیک کنند، به دنبال به کرسی نشاندن افرادی هستند که در جریان های افراطی سال های گذشته و حرکت های فتنه گون نقش موثری داشتند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به شعار اعتدال دولت، گفت: شعار اعتدال و رویکرد اعتدال در استان فارس هنوز چهره عمل به خود نگرفته است و کسانی به دنبال این هستند که با آوردن شخصیت های فتنه گر این استان را به التهاب و تنش بکشانند.

وی با بیان این که استان فارس رحم اجاره ای جریان های افراطی و فتنه نیست، تصریح کرد: اگر به هر دلیلی کسی بیاید که بخواهند استان را پر تنش کنند بدانند که مردم استان فارس ایستاده اند و همان گونه که در برهه های حساس پای آرمان های خود ایستادند این بار نیز با مشت محکم به دهان این جریان و گروه ها خواهند زد.

توانا با اشاره به اینکه گزینه هایی که در فتنه ۷۸، ۸۸ و تحصن مجلس ششم نقش داشته اند بدانند استان فارس جولانگاه اهداف سیاسی آن ها نخواهد شد، ادامه داد: ما اجازه نمی دهیم استان فارس رحم اجاره ای و دست مایه اهداف سیاسی آقایان شود. از دولت انتظار می رود ویژگی های استان فارس را بشناسد و جلو کسانی که می خواهند استان را ملتهب و پر تنش کنند بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز به استعفای نمایندگان استان فارس در مجلس اشاره کرد و گفت: مایه تاسف است که نمایندگان مردم در مجلس به دلیل عدم توجه دولت به سخنان بزرگان استان مجبور به استعفا شده اند. منویات نماینده ولی فقیه در استان برای مردم و مسئولین فصل الخطاب است و این استعفا ناشی از بی توجهی دولت به سخنان و منویات بزرگان استان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار