مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

توسعه واقعی کشور پیشرفت در مبانی دینی است /دوران اصلاحات دوران توهین به ارزش‌های دینی بود

رهبر معظم انقلاب با این تفکر که به هر قیمتی باید پیشرفت کرد مخالف بودند چون توسعه واقعی را در پیشرفت مبانی دینی مردم و کشور می‌دانستند.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۷۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج یکی ازشهرهای مرکزی مازندران، رفع چالش فرهنگی را نیازمند برخورد بصیرتی با آن برای استحکام پایه‌های انقلاب دانست و اظهار داشت: بسیجیان برای مقابله با این جنگ خطرناک باید دنباله روی محض منویات رهبر معظم انقلاب باشند.

وی درباره چالشهای پیش روی انقلاب در سه دهه حیاتش، افزود: نظام اسلامی در سه دهه حیات خود چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشت و قدرتمندتر از گذشته روی کار آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ابتدا با جریان فکری بازرگان روبه‌رو شد که در عین تدین با اصول و عقاید حکومتی دینی نمی‌توانست کنار بیاید.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ادامه با جریان سیاسی بنی‌صدر مواجه شد، در این‌باره اضافه کرد: جریان تفکری لیبرال بنی‌صدر در مدت کوتاهی توانست جو ملتهبی را در کشور ایجاد کند و اذهان عمومی را به سمتی ببرد که گویی محبوبیت بیشتری به نسبت امام (ره) دارد.

غلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه امام (ره) از چالش‌های بیان‌شده عبور کرد، ادامه داد: جریان فکری منتظری دیگر چالشی بود که به پیکره نظام وارد شد.

وی افزود: کسی که جانشین و یاور امام (ره) بود، در مقابل جریان اعتقادی و اصول انقلابی کشور ایستاد و نهایتاً منجر شد امام (ره) بدون هیچ تعارفی عذر او را بخواهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: تمامی چالش‌های بیان شده با شجاعت و تدبیر امام (ره) پشت سر گذاشته شد.

این مسئول با بیان اینکه گفتمان کارگزاران در دهه سوم انقلاب خودنمایی کرد، در مورد تدبیر رهبری در اینباره یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در مقابل این تفکر که به هر قیمتی باید حکومت کرد ایستاد چرا که ایشان معتقد هستند هدف از تشکیل حکومت دینی اجرای فرامین و مبانی دینی است و اینکه به هر قیمتی باید حکومت را پیش برد و برای پیشبرد اهداف می‌توان از دین چشم‌پوشی کرد.

غلامی گفت: بعداز جنگ واژه توسعه وارد کشور شد که رهبری آن را پیشرفت نام‌گذاری کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با این تفکر که به هر قیمتی باید پیشرفت کرد مخالف بودند چون توسعه واقعی را در پیشرفت مبانی دینی مردم و کشور می‌دانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران دوران اصلاحات را زمان توهین به ارزش‌های دینی و مذهبی در کشور دانست و اظهار کرد: در دوران اصلاحات هجمه‌های فراوانی به اعتقادات دینی و مذهبی کشور و مردم وارد شد.

این مسئول تصریح کرد: دشمن پس از جنگ فکر می‌کرد که با یورش به ایمان مردم میتواند آنها را در جبهه جنگ به‌راحتی شکست دهد و انقلاب را به‌سمت زوال ببرد و در این زمینه نیز توانست قدمهای زیادی بردارد و ضربه‌های سنگینی به نظام وارد کند.

غلامی بیان کرد: ماهواره‌ها مانند عقربی هستند که روزی نیش خود را به قلب ایمان مردم می‌زنند.

وی اضافه کرد: در چالش‌های پیش‌رو ضرباتی بر پیکره نظام وارد و هزینه‌های زیادی پرداخت شد اما اصل نظام و شاکله اصلی آن باقی مانده و در حال حرکت به‌سوی جلو است و شاهد قدرت یافتن هر روز آن هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران در بیان چالش حال حاضر کشور، خاطرنشان کرد: امروز چالش فرهنگی که رهبر معظم انقلاب آن را جنگ فرهنگی خطاب کرده‌اند در پیش روی انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

غلامی ادامه داد: مسئولان باید در مقابل این چالش خطرناک، مدبرانه و آگاهانه برخورد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها