فرمانده انتظامي شهرستان آمل خبر داد:

کشف کارگاه تولید و توزیع کود شیمیایی مایع تقلبی در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري افرادي که با استفاده از مواد اوليه تقلبي اقدام به توليد کود شيميايي مايع مي کردند، توسط پليس آگاهي خبرداد.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۸۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

 

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم از کشف کارگاه تولید و توزیع کود شیمیایی مایع تقلبی در آمل خبر داد و گفت: با دریافت گزارش هایی مبنی براینکه افرادی اقدام به تولید کود شیمیایی تقلبی می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارگاه کود شیمیایی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه ماموران با اطمینان از حضور متهمان در محل جرم و هماهنگی های لازم  وارد کارگاه شدند، تصریح کرد: ماموران پس از ورود به کارگاه و بازرسی آن موفق به کشف آلات و ادوات تولید کود و چهار هزار لیتر کود شیمیایی تقلبی شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری جهت تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان آمل منتقل شدند و در بازجوئی ها ضمن اعتراف به بزه انتسابی گفتند با استفاده از مواد غیر استاندارد اقدام به تولید کود شیمیایی تقلبی می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان عزیز خواست تا با توجه به فصل کشاورزی، خریداران در خرید کود و سموم دفع آفات کشاورزی به علائم استاندارد توجه کرده و اینگونه اقلام را از مراکز مجاز خریداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها