سرهنگ سید موسی حسین نژاد در بهنمیر:

اقتدار جریان مقاومت به برکت انقلاب اسلامی ایران است

ملت مظلوم فلسطین یک دوره ای را پشت سر گذاشت که قادر نبود از خودش دفاع کند ولی در سالهای اخیر جریان مقاومت به جایی رسید که توانست از ملت فلسطین دفاع کند امروز به برکت انقلاب اسلامی جریان مقاومت در اوج اقتدار وقدرت است
کد خبر: ۸۵۴۱۱۹۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲




خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه بهنمیر گفت: امروز دنیاخروش عظیم ملت بزرگ را دید این حمایت بزرگ دلگرمی برای ملت ستمدیده ومظلوم فلسطین ویقینی برای آنان که ملت شجاع و با شهامت ایران بزرگهمچنان بر پای آرمانهای قدس شریف ثابت قدم و استوار هستند و خواهند بود و پیامی بود برای رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل که ملت بزرگ ایران همچنان راهبرد محو اسرائیل را از مطالبات اساسی وجدی خود می داند.

حسین نژاد یادآور شد: غرب و آمریکا ماهیت انقلابهای دنیا را از مرحله رشد وتکوین می دانستندو اگر تشخیص می دادندانقلابی نامرتبط بامنافع آنان هست آن انقلاب را مثل انقلاب مصر و لیبی نابود می کردندیا زاویه می دادند ومنحرف می کردند .

سرهنگ حسین نژادیکی از ویژگی انقلاب اسلامی را برخورداری از ماهیت مردمی ،استکبارستیزی و اسلامی دانست وافزود: برای همین است این انقلاب کانون توجه دشمن است.

 وی ویژگی تکوینی انقلابهای دنیا  رادر مستلزم عبور از سه مرحله؛ 1 استقرار وتاسیس 2- تثبیت 3- صدور انقلاب دانست و اظهار کرد: انقلاب پیامبر اعظم (ص)در همان اولین مرحله یعنی در مرحله استقرار وتاسیس مورد توجه دشمن قرار گرفت آمدند پیامبر را تطمیع کردند وقتی جواب نگرفتند کمر به قتل پیامبر بستند پیامبر را محاصره اقتصادی وسیاسی کردند اما با هجرت پیامبر از مکه به مدینه مرحله دوم انقلاب پیامبر شروع شدو امروز به برکت صدور انقلاب پیامبر امروز ما در این جایگاه قرار داریم وجامعه اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه بهنمیر بیان کرد: انقلاب اسلامی نیزاز ویژگی منحصر بفردش این است که در امتداد و انقلاب و نهضت پبامبر قرار دارد خط تهدید وخط تحریم از ویژگی های انقلاب های است که دارای ماهیت اسلامی، مردمی وضد استکباری هستندواین نشان دهنده عملکرد انقلاب در مواجه با پدیده استکبار است.

حسین نژاد یاداور شد: انقلاب اسلامی ایران در همان مرحله اول رشد خود بسیاری از استراتژی های میان مدت وبلند مدت استکبار در منطقه خاورمیانه را  ناکارآمد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بدهی امریکا اشاره کرد وگفت:امروز آمریکا 17تریلیون بدهی دارددر حالی که درآمد سالانه آن 3 تریلیون دلار است ولی با تخصیص 600میلیارد دلار در حوزه نظامی وتسلیحاتی رتبه برتر هزینه نظامی دنیا را در اختیار خود دارد.

این مسئول اذعان داشت: حالا سوال اینجاست چرا این کشوری که6 برابر بیشتر از درآمد خود بدهی دارد و در صف بدهکارترین کشور دنیا قرار دارد چرا کمکهای بلاعوض به رژیم نامشروع می کند؟ چرا به برخی از کشورهای دنیا حق سکوت می دهد که در مقابل جنایات اسرائیل چشم وگوش خود را ببندند؟ آمریکا با این اعمال به دنبال پوشاندن لباس مشروعیت به قامت پیر وفرتوت رژیم جعلی اسرائیل است

وی گفت: تمام دنیا از یک طرف بر علیه انقلاب وفلسطین و ایران اسلامی در یک سو ؛انقلاب اسلامی با درایت حضرت امام (ره) در همان مرحله تاسیس  با نامگذاری روز قدس در دفاع از ملت مظلوم فلسطین  اولین سیلی را به غرب و صهیونیست ها زد تا جایی که امروز به برکت انقلاب روز قدس در افکار عمومی دنیا امری بدیهی و پذیرفته شده است

فرمانده سپاه بهنمیر گفت: ما به این فرموده حضرت امام (ره) از دریچه استراتژی امنیت ملی نگاه می کنیم که فرمود اسرائیل غده سرطانی است واین غده سرطانی باید از بین برود امروز شاکله و اساس این غده سرطانی مبتنی بر دموکراسی دروغ است

حسین نژاد افزود: خوب ملت مظلوم فلسطین یک دوره ای را پشت سر گذاشت که قادر نبود از خودش دفاع کند ولی در سالهای اخیر جریان مقاومت به جایی رسید که توانست از ملت فلسطین دفاع کند امروز به برکت انقلاب اسلامی جریان مقاومت در اوج اقتدار وقدرت است.

بسیجی فعال سپاه اشاره کرد: امروز جنبش حماس به گفته محافل آمریکایی و صهیونیستی آبروی رژیم اسرائیل را  حراج کرد اعتقاد سران  تل آویودر مواجه با ملت ها این است ملت ها نه با کتاب قانون بلکه با زور و سرنیزه زنده اند.

وی یاداور شد: از طرفی اوباما این متحد استراتژیک رژیم پوشالی اسرائیل در یک نطق اعلام کردند که فلسطینی ها به مثابه یک گوسفندعاقل یا گرگ عاقل بنشینند وبرای ناهارخود تصمیم  گیرند همین ادبیات گفتمانی وکرداری آمریکا و اسرائیل ونوع نگاه آنان به کشورهای اسلامی باعث شدکه ادبیات شیطان بزرگ  و کوچک در دنیا رایج شود.

حسین نژاد خاطر نشان ساخت: امروز برخی از کشور های عربی و غربی با سرسپردگی کامل به این شیاطین بزرگ و کوچک و با سکوت معنادار شان در قبال جنایات اسرائیل اعتبار وآبروی خود را به حراج گذاشتند به چه کسی دارید تکیه می کنید؟با کدام پشتوانه از این کشورها حمایت می کنید؟

وی در پایان خاورمیانه را نمایشگاهی از شکست ها و ناکامی برای ارتش  ودولت مردان آمریکا دانست وافزود: امروز دنیا بداند دوران سیادت آمریکا بر نظام بین الملل رو به افول است و هر کشوری سیاست داخلی و خارجی خود را به آمریکا گره بزند به طور قطع در زباله دان تاریخ خواهد بود

این فرمانده افزود: کشور های اسلامی باید با استفاده از ظرفیت و بهره گیری از پتانسیل های موجودخود را برای رویارویی با اسرائیل  آماده کنند و راهبرد محو اسرائیل از صفحه روزگار را عملیاتی کنند باید باور داشت  که به امید آن روز اسرائیل باید نابود شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها