خبرهای داغ:
عزم ملی برای اجرای قانون حجاب وجود ندارد. اینکه دولت دخالتی در مسائل دینی و اعتقادی نداشته باشد؛ ناشی از تفکر سکولاریسم است نه تفکر اسلامی.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج منصوره فراهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه روز21 تیر ماه روز کشف حجاب رضاخانی است، اظهارداشت: بعد از انقلاب اسلامی متاسفانه دولت ها به جای پرداختن به مسائل اعتقادی وارد یک سری مسائل دیگر شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولین نظام اسلامی سرگرم مسائل سیاسی ای شدند که مورد قبول امام خامنه ای(حفظه الله) هم نیست و دیگر عزم ملی برای رفع مسائل اعتقادی در بین مسئولین وجود ندارد .

بی حجابی ریشه در کشف حجاب رضاخانی دارد

کارشناس مسائل اعتقادی در حوزه علمیه خواهران بیرجند خاطرنشان کرد: خیلی از سازمانها و ارگانهای دولتی و متولیان امر نسبت به مسائل عفاف و حجاب حساس نیستند.

وی یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنونی می گوید "اولویت اول ما حجاب نیست" و تفکرات دولت کنونی بر این است که دولت دخالتی در مسائل دینی و اعتقادی نداشته باشد که این تفکر ناشی از سکولاریزم است نه تفکرات دینی و اسلامی.

وی با بیان اینکه موضوع بی حجابی ریشه در کشف حجاب رضاخانی دارد، متذکرشد: افرادی که حجاب را رعایت نمی کنند؛ یا اعتقادی به حجاب ندارند یا نسبت به این موضوع اهمیت نمی دهند.

فراهانی با بیان اینکه باید شبهات حجاب و بدحجابی در بین خانواده ها بازگو و برطرف شود، یادآور شد :قبح بی حجابی، حساسیت داشتن افراد به حجاب و اعتقاد به داشتن حجاب در جامعه از بین رفته است.

بی حجابی مادر و معلم، نوجوان را دچار تعارض می کند

وی خطاب به خانواده ها و معلمان اظهارداشت: وقتی در مدارس جشن تکلیف گرفته می شود و فرزندان را ملزم به رعایت دستورات الهی می کنند ولی در بیرون از مدرسه و یا اجتماع این دانش آموز می بیند مادر و معلم پوشش اسلامی و حجاب را رعایت نمی کند؛ دچار شبهه می شود و نمی تواند الگوی مناسبی برای خود پیدا کند و دچار تعارض می شود.

این کارشناس مسائل خانواده با تاکید براینکه دولت در خصوص عفاف و حجاب و اجرای آن کوتاهی کرده است، عنوان کرد: توطئه های دشمنان، شبیخون فرهنگی که امام خامنه ای(حفظه الله) سالها است تذکر می دهند؛ سبب بدحجابی بانوان و اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب توسط دولت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها