خبرهای داغ:
برنامه های ماهواره و شبکه های اجتماعی بالاترین سهم در فروپاشی کانون خانواده ها دارند. از بین بردن غیرت مردان، عادی جلوه دادن خیانت زن و شوهر و ترویج سبک زندگی غربی برگرفته از محتوای برنامه های ماهواره است.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۴۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

اکبر محمد زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی و ماهواره با هدف از بین بردن مفهوم مقدس خانواده وایجاد فساد فعالیت می کنند، اظهارداشت: از بین بردن غیرت در بین مردان، عادی جلوه دادن خیانت زن و شوهر، ترویج سبک زندگی غربی بالاترین سهم برنامه های ماهواره در فروپاشی و افزایش طلاق است.

این کارشناس مذهبی در شهر آیسک گفت: گرایش جوانان به موسیقی های غربی و غیر مجاز به بهانه ایجاد روحیه نشاط در جامعه یکی دیگر از آسیب های شبکه های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: خودباختگی اقتصادی و فرهنگی، دور شدن از معنویات و ارزشهای دینی و انقلابی با فریب کاری های مذهبی ازمهمترین تهدیدات دشمن است.

محمد زاده ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به نقشه های شوم دشمن و ایجاد تهذیب درونی را از مهمترین راههای مقابله با دشمن در جنگ فرهنگی نام برد.

وی ادامه داد: جمع آوری گنداب فساد از جامعه ، آگاهی بخشی به آن، نظارت عمومی و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر از جمله راههای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه خانواده ها با آگاهی یافتن از تاثیرات مخرب شبکه های اجتماعی و ماهواره باید برای پایداری بنیان خانواده تلاش کنند، افزود: بصیرت افزایی و فراهم آوردن شغل و تسهیل ازدواج جوانان با استفاده از سبک زندگی اسلامی، در تقویت بنیان خانواده ها موثر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها