ماجرای قاچاق اعضای انسان توسط اسرائیل مستند شد

مجموعه «ارتباطات اسرائیلی» با موضوع قاچاق اعضای بدن توسط اسرائیلی‌ها از شبکه مستند پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۰۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  «ارتباطات اسرائیلی» به قاچاق اعضای بدن توسط صهیونیست‌ها می‌پردازد. دزدی و قاچاق اعضا نه تنها فلسطینیان بلکه خود مردم سرزمین اشغالی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. این مستند برای اولین بار تصاویری باورنکردنی از قاچاق اعضا در دل سرزمین‌های اشغالی را ارائه می‌کند.

در این مستند تصاویر غیر قابل باور از قاچاق اعضای بدن در فلسطین به نمایش در می‌آید. این مجموعه توسط چند فیلمساز گمنام و البته صاحب سبک تهیه شده که پرده از جنایت های صهیونیست ها  بر می دارد و نشان می دهد صهیونیست ها نه تنها به مردم کشورهای دیگر که حتی برای دزدی و قاچاق اعضا به شهروندان خود نیز رحم نمی کنند.

سازمان ملل در سال 2006 در گزارشی تحت عنوان قاچاق انسان؛ الگوهای جهانی، رژیم صهیونیستی را در میان رژیم هایی که مقصد قاچاقچیان انسان به شمار می روند در زمره 10 طرف نخست قرار داد.

در جولای سال 2009 نیز دونالد بوستروم خبرنگار سوئدی با چاپ گزارشی در روزنامه افتون بلادت سوئد فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با اعضای بدن فلسطینیان تجارت می کند.

سپس به دنبال دستگیری چند خاخام صهیونیست در نیوجرسی آمریکا، هفته نامه ی مریکن فری پرس در مقاله ای گوشه هایی از سندیکای جنایی بین المللی قاچاق اعضای انسان که مرکز آن در اسرائیل قرار دارد را فاش ساخت که هزینه آن از سوی طرح سلامت ملی رژیم اسرائیل تامین می شود و بعد از افشای این خبر جنجالی بزرگ در رسانه های مردمی جهان روی داد.

«ارتباطات اسرائیلی» از سه شنبه تا جمعه ، 23 تا 26 تیرماه ، هر روز ساعت 17 از شبکه مستند سیما پخش می شود.

ارسال نظرات