فرماندار خلخال گفت: قشرهای آسیب پذیر جامعه در سایه فعالیت های روزمره از یاد فراموش نشوند.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۹۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد، فرماندار خلخال با هدف بررسی وضعیت خانواده های مددجوی کمیته امداد امام (ره) با اتفاق مدیریت این نهاد با دو خانواده مددجوی کمیته امداد دیدار کرد.

در این دیدار علی نظری شیخ احمد با اشاره به مشکلات به پیش آمده در خانواده ها گفت: نباید آنقدر مشغول فعالیت های روزمره شویم تا اقشار آسیب پذیر از یاد بروند.

وی رسیدگی و دلجویی از این خانواده ها را وظیفه تک تک مسئولین شهرستان دانست وگفت: این خانواده ها جزئی از خانواده بزرگ جامعه ما هستند و باید مورد تکریم جامعه قرار گیرند.

فرماندار خلخال دستور مساعد در جهت حل مشکلات خانواده های مورد بازدید را داد.

نظری ضمن اشاره به حرکت ارزشمند امام راحل و دستور برای تشکیل این نهاد حمایتی ، کمیته امداد امام (ره ) را یاریگرمستمندان جامعه عنوان نمود از خدمات آنها تقدیر کرد.

در این دیدار صفر فتح الله زاده مدیریت کمیته امداد امام (ره) شهرستان خلخال نیز گزارشی از عملکرد کمیته امداد امام (ره) خلخال را در حضور جمع ارائه کرد و افزود: بیش از 1500 سبد غذایی و نیازمندی اصلی خانواده های مددجو توسط کارکنان کمیته امداد امام (ره) با کمک خیرین و مردم نوعدوست خلخال تهیه در روزهای ماه مبارک رمضان در بین خانواده ها توزیع شده است.

فتح الله زاده افزود: بیش از 300 بیمار بستری و نیازمند به همراهی برای درمان در شهرستان خلخال وجود دارد که نیازمند مشارکت خیرین نیکوکار برای رفع مشکل این مددجویان هستیم.

ارسال نظرات