فرماندار خلخال در بازدید از پروژه ها نیمه تمام شهر خلخال در بازدید از پروژه امور مالیاتی خلخال گفت: پروژه امور مالیاتی خلخال 70 درصد پیشرفت داشته و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیح احمد، فرماندار خلخال با هدف پیگیری پروژه های نیمه تمام از پروژه در حال ساخت امور مالیاتی خلخال بازدید و گفت: ساختمان دارائی خلخال در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کم بودن فصل کاری اشاره کرد و خواستار سرعت عمل پیمانکار و نظارت بیش از پیش مسئولین دستگاه ها در پروژهای ذیربط شد.

نظری تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت فرمانداری شهرستان دانست و گفت: مسئولین ادارات تلاش کنند از محل اعتبارات ملی پروژه های خود را تکمیل کنند و چشم به اعتبارات موجود و محدود از محل منابع استانی و شهرستانی نمی تواند پایان بخش پروژه‌ ها باشد.

نظری با تاکید به تمامی مدیران دستگاه ها مبنی بر جذب اعتبارات تا 31 تیرماه سال 1394 گفت: مدیران پیگیر پروژه های در دست ساخت خود باشند.

فرماندار خلخال گفت: تاکنون برای ساخت ساختمان امور مالیاتی بیش از 280 میلیون تومان هزینه شده وامسال نیز 40 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

ساختمان جدید امور مالیاتی خلخال در محوطه اداره دارائی خلخال در حال ساخت است.

ارسال نظرات