ایوب سرافراز سرپرست جدید دانشگاه آزاد بیله سوار شد

طی مراسمی با حضور علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، سرپرست جدید دانشگاه ازاد اسلامی واحد بیله سوار معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در مراسمی با حضور علی شامل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار معرفی شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، ایوب سر افراز به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد بیله سوار معرفی و از زحمات شاپور نورآذر سرپرست قبلی این دانشگاه تقدیر به عمل امد.

علی شامل در این مراسم گفت: کار بزرگ و شاخص دوره سرپرستی قبلی دانشگاه آزاد، عدم بکارگیری نیروی کار مازاد بود که به خوبی از سوی سرپرستی مدیریت شد.

وی گفت: هیچ گونه مشکلی در دوره مسئولیت و سرپرستی قبلی این دانشگاه مشاهده نشد و همه عوامل و مسئولین دانشگاه به نحو احسن به وظایف خود عمل کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل اظهار کرد: هر دانشگاهی که وابسته به دانشجو باشد با مشکل مواجه خواهد شد و باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شده و وابستگی دانشگاه را به دانشجو کم کرد.

دکتر شامل از نظارت بیشتر بر واحد های شهرستانی خبر داد و افزود: رئیس واحد باید با تدبیر بوده و با مدیریت خود در جهت پیشرفت دانشگاه از افراد متخصص شهرستانی بهره مند شود.

وی در مورد نحوه تبدیل حکم سرپرستی به ریاست نیز گفت: سرپرستی باید در بحث برنامه های هشتگانه ابلاغی عملکرد مناسبی داشته باشد و در غیر این صورت حکم سرپرستی تبدیل به ریاست نخواهد شد.

در ا ین مراسم حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بله سوار گفت: باید از ظرفیت های بالقوه موجود در شهرستان به نحو احسن بهره مند شد و با بررسی بیشتر نقاط ضعف را یافته و با برنامه ریزی در صدد پر کردن خلاهای موجود بر امد.

وی دانشگاه را فضای حقیقی دانست و افزود : برنامه و مراسمات معارفه مشکلات را حل نمی کند و باید از ظرفیت ها به بهرتین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به نفوذ شبکه های اجتماعی در بین جوانان از مسئولین دانشگاهی خواست تا با زبان دین و علم مقابل شبکه های اجتماعی ایستادگی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار