علت آتش سوزی‎ها در این فصل به‌سبب شدت گرمای هوا و یا بی‌مبالاتی رهگذرانی است که اقدام به افروختن آتش و رها کردن آن می‎کنند که از عموم مردم درخواست می‎شود نسبت به این موارد دقت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۲۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
سرهنگ مصطفی ویسمه‎ای با اشاره به سوختن گندمزارهای اراک اظهار داشت: از ابتدای زمان برداشت گندم تاکنون چندین فقره آتش‌سوزی در گندمزارهای استان و شهرستان اراک به وقوع پیوسته که بر اثر آن چندین هکتار از اراضی گندم طعمه حریق شده و کشاورزان دچار خسارت‎های فراوانی شدند.

وی افزود: علت آتش سوزی‎ها در این فصل به‌سبب شدت گرمای هوا و یا بی‌مبالاتی رهگذرانی است که اقدام به افروختن آتش و رها کردن آن می‎کنند که از عموم مردم درخواست می‎شود نسبت به این موارد دقت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین وقایعی نباشیم.

فرمانده انتظامی اراک تصریح کرد: در روز گذشته گزارش یک  فقره آتش‌سوزی در مزارع گندم به مرکز پلیس استان اعلام شد که حاکی از آتش‌سوزی غیرعمدی در جاده مرزیجران شهر اراک و در مزارع گندم به وقوع پیوسته است.

سرهنگ ویسمه‎ای با اشاره به اعزام مأموران گفت: پس از دریافت گزارش مأموران به محل حادثه اعزام شده و مشاهده  کردند  قسمتی از اراضی گندم آن منطقه طعمه حریق شده است که با تلاش مأموران و نیروهای امدادی آتش مهار شد.

وی افزود: بنابر اعلام کارشناسان مربوطه حدود 5 هکتار از اراضی گندم در این حادثه دچار آتش سوزی شده که با حضور عوامل آتش‌نشانی بدون هیچ‌گونه خسارت جانی مهار شد.

ارسال نظرات