یک منبع آگاه از پیدا شدن بعضی قطعات بالگرد شرکت نفت فلات قاره در ۱۵ مایلی سکوی ابوذر خبر داد و گفت: با توجه به این مساله بالگرد فلات قاره قطعا سقوط کرده و شانسی برای زنده یافتن سرنشینان آن وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۴۱۴۴۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، از پیدا شدن بعضی قطعات بالگرد شرکت نفت فلات قاره در 15 مایلی سکوی ابوذر خبر داد و گفت: با توجه به این مساله بالگرد فلات قاره قطعا سقوط کرده و شانسی برای زنده یافتن سرنشینان آن وجود ندارد.

وی از جستجو برای یافتن لاشه بالگرد شرکت نفت فلات قاره در جزیره خارک خبر داد و گفت: این بالگرد شب‌پرواز حامل خلبان، کمک‌خلبان و 2 نفر از همکاران شرکت حفاری بود که شب گذشته، ساعت 22 و 10 دقیقه از سکوی ابوذر به مقصد بیمارستانی در بوشهر برخاست و 10 دقیقه بعد ارتباط آن به طور کلی با برج مراقبت قطع و خود بالگرد از صفحه رادار محو شد.

وی دلیل پرواز این بالگرد شب‌پرواز را حادثه دیدن یکی از کارکنان شرکت حفاری روی سکوی ابوذر ذکر کرد و گفت:‌ این بالگرد از نوع آگوستا و شب‌پرواز بوده است، به شرکت هلیکوپتری تارا تعلق داشته و در اجاره شرکت نفت فلات قاره بوده است.

بر اساس این گزارش ، روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره اسامی سرنشینان این بالگرد را به‌شرح زیر اعلام کرده است، کاپیتان علی عزتی خلبان بالگرد، صفر پایخوان کمک‌خلبان بالگرد و خورشید حسینی و رسول شجرات از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران.

ارسال نظرات