مدیرکل ارشاد یزد:

خبرنگاران برتر دهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی ‌تجلیل می‌شوند‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد گفت: خبرنگاران برتر منعکس‌کننده اخبار جشنواره تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۴۱۵۰۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علی غیاثی‌ندوشن با اشاره به رشد کیفی و کمی جشنواره دهم نسبت به دوره‌های قبل، اظهار داشت: امسال نسبت به سال‌های قبل شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به جشنواره از لحاظ کمی با رشد 73 درصدی روبرو بوده‌اند و نکته مهم در ارتباط با این افزایش آمار، کیفیت بالای فیلم‌های رسیده به جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه این جشنواره دهمین سال خود را سپری می‌کند و کیفیت آثار یکی از مهمترین ملاک‌های ارزیابی جشنواره به حساب می‌آید، کیفیت بیش از کمیت مدنظر دبیرخانه جشنواره بوده است.

غیاثی ندوشن با تاکید بر اهمیت اطلاع‌ رسانی و تبلیغ مناسب در ارتباط با برگزاری جشنواره و اختتامیه آن، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه برتر در زمینه انتشار اخبار جشنواره، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیرخانه جشنواره رضوی تجلیل می‌شوند.

ارسال نظرات