فرمانده سپاه شهرستان میناب در حاشیه جلسه هماهنگی پیرامون پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی گفت: با نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی افزایش تولید در داخل و خودکفا شدن و مشخص نمودن شاخصه های تولید محقق می شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۱۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه شهرستان میناب در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی افزایش تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه را خواستار شد و گفت: فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی، رشد و تولید در داخل،  قطع وابستگی از خارج و تکیه بر منابع موجود با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه را در پی خواهد داشت.

سرهنگ سهرابی در ادامه جهاد کشاورزی و اداره شیلات شهرستان را دو مرکز مشخص و فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی با تربیت و آموزش نیروهای مجرب عنوان نمود.

سهرابی تسهیلات اقتصاد مقاومتی را در دو زمینه مشخص کشاورزی و صنایع تبدیلی بیان کرد و افزود: متقاضیان داوطلب برای فعالیت در عرصه های مشخص می توانند برای گرفتن تسهیلات به بسیج سازندگی مراجعه و نام نویسی کنند.

وی آموزش افراد متقاضی در زمینه های مشخص را با استفاده از کارشناسان مجرب یکی دیگر از مراحل دریافت تسهیلات عنوان نمود و اضافه کرد: متقاضیان با گذراندن آموزش های لازم موفق به دریافت اخذ مجوز جهت فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی می شوند.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور رئیس جهاد کشاورزی و شیلات شهرستان میناب، مسئول بسیج سازندگی و فرماندهی سپاه ناحیه میناب برگزار شد.

ارسال نظرات