خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمد صباحی با اشاره به اهميت توجه به عبادات فردی و انجام اعمال خير گفت: فرمانده پايگاه مقاموت بسیج بايد از نظر فردی و اجتماعی سرآمد جامعه باشد تا بسیجیان و مردم از وجود او بهره بِبرند.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۲۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم معنوی طرح مودت فرماندهان حوزه ها و پايگاه های مقاومت بسیج همراه با ضيافت افطاری در سالن نه دی سپاه خرامه برگزار گرديد.

در ابتدای اين مراسم سرهنگ افشاريان با اشاره به ابعاد زندگی سراسر درس امام (ره) و همسر ايشان گفت: يكی از دلايل علاقه ی عميق حضرت امام (ره) به همسرشان، فداكاری همسر ایشان بود.

فرمانده سپاه خرامه افزود: همسر امام (ره) پانزده سال در آب و هوای گرم نجف مشكلات را تحمل نمودند در حالی كه در خانواده پدری ایشان در رفاه زندگی می نمودند.

وی افزود: يكي از امورات مهم در زندگ مشترک كه تفاهم افزایش می دهد، درک متقابل زن و شوهر از يكديگر است، البته درک نمودن شرايط جامعه، اوضاع فرهنگی، مسئوليت همسران و شرايط اقتصادی نیز در این موضوع تاثیرگذار هستند.

سرهنگ افشاريان با تاكيد بر جايگاه مهم فرماندهان پايگاه های مقاومت بسیج گفت: فرمانده پايگاه مقاومت بسیج قطعاً همواره در حال جهاد است، جهاد فرهنگی، جهاد علمی، جهاد اعتقادی و جهاد اقتصادی؛ وی خستگی ناپذيری، صبر و تحمل فراوان، اخلاق نيک، برنامه ريزی مبتنی بر نياز محل، استفاده از فكر و ايده های ديگران، تربيت نيروهای مؤمن و انقلابی از اولويت های مديريتی يک فرمانده موفق است.

فرمانده سپاه خرامه در پایان صحبت هایش با اشاره به اینکه امروز دو كار مهم در پايگاه های بسیج محلات بايد محور باشند گفت: طرح صالحين  كار عمق بخش داخلی را بر عهده دارد و امر به معروف و نهی از منكر است كه اصلاح جامعه ی پيرامونی را در بر دارد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه با اشاره به فضيلت های ماه مبارک رمضان و شب های قدر گفت: بعضی ها در ماه مبارک رمضان خودشان را برای يک سال آماده می نمايند، وی در ادمه با اشاره به اهميت توجه به عبادات فردی و انجام اعمال خير گفت: فرمانده پايگاه مقاموت بسیج بايد از نظر فردی و اجتماعی سرآمد جامعه باشد تا بسیجیان و مردم از وجود او بهره بِبرند.

امام جمعه خرامه تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منكر به صورت فردی از سخنرانی و بيان در مجامع عمومی تاثير گذارتر است.

حجت الاسلام محمد صباحی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به مسئله ولايت گفت: موضوع بسيار مهم اطاعت از ولايت و شناخت بيشتر ولی فقیه است، ولايتمداری اين نيست كه ما دم از ولايت بزنيم يا پيشواز گوشی‌مان سخنرانی رهبری باشد یا عكس ايشان را حمل نماييم بلكه ولايت پذيری اين است كه ما در عمل و رفتار سخنان حضرت آقا را به كار ببريم، الگو قرار بدهیم و به صورت يک واجب دنبال كنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار