گزینه روی میز ما شهدا هستند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با حضور در جمع حلقه های صالحین اهل سنت و تشیع بندرکنگ گفت: گزینه روی میز ما شهدا هستند.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۳۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در حسینیه امام سجاد(ع)شهر کنگ گفت: یک تفاوت این ماه مبارک با ماه های دیگر دارد و عمده تفاوت این ماه با ماه های دیگر در این است که درهای رحمت الهی برای بندگان باز است.

سردار ترابی افزود: توصیه من به جوانان بسیجی این است با اینکه سن شما ایجاد نمی کند که شروع و پایان جنگ را درک کرده باشید و جنازه شهداء را دیده باشید توصیه میکنم کتابهایی با موضوع جنگ و شهداء را بخوانید زندگی آنها را دنبال کنید در یادواره شهدا شرکت کنید به وصیت های آنها عمل کنید؛ اگر وصیت این شهداء را بخوانید و همه شهداء از ترک ، بلوچ ، فارس و ... از هر سن و رنگ و نژاد می بینید که یک وجه مشترک داشتند و ما را در وصیت های خودبه آن سفارش می کنند که درخط رهبری حرکت کنیم و نسبت به نصیحت های آن کوشا باشیم.

وی در ادامه اظهر داشت: همین امروز در وین در مدت هجده ماه با شش کشور قدرتمند دنیا مذاکره می کنیم و این کشورها به پای میز کشیده شده اند و با کشوری که شاید از نظر نظامی و اقتصادی درحد آنها نبوده وحتی شاید ثروت و علم آنان رانداشته باشد در حال مذاکره است این نشانه عزت شهداست و بعد سخنان رهبری و عمل به آنها می باشد.

 
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در ادامه تاکید کرد: گزینه روی میز ما شهداهستند، گزینه روی میز ما دعای خانواده شهداست و گزینه روی میز ما نصیحت های رهبر انقلاب اسلامی است.  
وی در پایان ناکید کرد: این روزها کمتر از گزینه نظامی علیه کشور مان می گویند چون به قدرت ایمان ما پی برده اند
ما باید به این قدرت توجه کنیم نه کفران نعت کنیم  و روحیه بسیجی روز به روز در جامعه بیشتر خواهد شد ما باید سرعت این عمل را بیشتر کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار