خبرهای داغ:
شاه امیریان
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دانشجویان انقلابی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عزم خود را برای شنیدن پاسخی منطقی ازسوی دولت به دلیل انتصابات سفارشی و سیاسی در استان فارس جزم کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۱۶۴۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امیر رضا مروج با اشاره به حوادث اخیر در خصوص انتخاب استاندار فارس اظهار داشت: استان فارس خسته از این سیاست زدگی و بازی های بچه گانه سیاسی نیاز به فردی دلسوز و آگاه به تمام جوانب فرهنگی و سیاسی و اقتصادی دارد.

وی افزود: متاسفانه دولت فخیمه اعتدال در استان فارس بیشتراز آنچه که به مسایل فرهنگی و اقتصادی و عمرانی بپردازد از خود آثار این بازی های سیاسی را بر جای نهاده و خود موجبات نارضایتی عموم مردم را به همراه داشته است به ویژه در چند مدت اخیر که بازار نفوذ اهالی فتنه از رخنه های قانون گرم است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: دانشجویان انقلابی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عزم خود را برای شنیدن پاسخی منطقی از دولت به دلیل این انتصابات سفارشی و سیاسی جزم کرده است و انتظار می رود دولت به شعار اعتدال خویش پایبند بوده و به نظر مردم تمکین کرده و اجازه جولان این قانون گریزان را در استان فارس ندهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها