خبرهای داغ:
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا:

دعوت به نماز بزرگترین امر به معروف است

خبرگزاری بسیج: دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در جلسه شورای امر به معروف شهرستان سراب گفت: دعوت به نماز بزرگترین امر به معروف است که بازدارنده از منکرات است.
کد خبر: ۸۵۴۱۷۳۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غفار ملکی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در دین اسلام، افزود: آموزش فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها از راه اقامه نماز ممکن است چراکه به فرموده قران کریم نماز بازدارنده از فحشا و منکرات است.

وی در ارتباط با راهکارهای امر به معروف ونهی از منکر، اظهار کرد: آمران باید از خود و خانواده خود آغاز کرده و سپس به محله و خیابان برسند تا بتوانند تاثیر گذار باشند و اگر خانواده به عنوان عنصر کوچکی از جامعه اصلاح شود جامعه اصلاح خواهد شد.

ملکی دعوت، اصلاح و ارشاد را از راهکارهای سه گانه اصلی برشمرد و اظهار داشت: با استفاده از این سه عنصر می توان معروفات را رایج و منکرات را از میان جامعه برداشت.

دبیر قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، این فریضه را آگاه سازی و پیشگیری در جامعه دانسته و تصریح کرد: هدف از امر به معروف، نشان دادن راه از چاه است و در این عرصه مبارزه با فساد امری ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها