شاهکار جدید یک روزنامه ارگان فتنه

خائن خواندن زنان ایرانی!!!

انتشار آمارهای دروغ و بدون پشتوانه پژوهشی در کنار عقده‌گشایی‌های سیاسی منجر به رشد قارچ‌گونه نشریاتی ...
کد خبر: ۸۵۴۱۷۷۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

روزنامه افتاب یزد در صفحه اجتماعی خود به گفتگو با افسر افشار نادری با عنوان جامعه شناس خانواده و زنان پرداخته و موضوع خیانت زنان را با تیتر "امار افزایش خیانت زنان تصاعدی است"به نگارش درآورده.

گذشته از سیاهنمایی و کم لطفی نسبت به زنان در این مطلب که زنان را موجوداتی منزوی در عرصه اجتماع و ضعیف و گرفتار در جامعه ای مرد سالار ترسیم میکند،از نظر محتوایی نیز دارای تناقض های بارزیست.

از طرفی به این مطلب اشاره میشود که در گذشته آمار خیانت زنان به مردان بسیار کم و ناچیز بوده و اکنون شاهد رشد این آسیب به صورت تصاعد هندسی هستیم و از سویی این رشد چشمگیر را به علل و اسبابی نسبت میدهد و پیوند میزند که در گذشته به مراتب بیش و شدید تر از حال در جامعه ساری و جاری بوده!

خانم جامعه شناس مهمترین علل ارتکاب به خیانت را در جامعه امروزی اینطور عنوان میکند:"زمانی که دست زنان از سیاست گذاری ها،وضع قوانین و بیان و ابراز وجود کوتاه است خیانت نوعی عصیان و گریز برای خلاصی از مشکلات در یک جامعه مرد سالار است که متاسفانه   باز هم قربانی خود زنان هستند."

متاسفانه انتشار آمارهای دروغ و بدون پشتوانه پژوهشی در کنار عقده‌گشایی‌های سیاسی منجر به رشد قارچ‌گونه نشریاتی شده که ادعاهای سیاه جریان برانداز را بدون واهمه از هرگونه برخورد قانونی منتشر می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار