برگزاری محفل مودّت فرماندهان بسیج سپاه شهرستان نوشهر

جانشین فرماندهی سپاه كربلای استان مازندران در محفل صمیمی فرماندهان پایگاه های بسیج نوشهر بر توجه فرماندهان بسیجی بعنوان الگوهای جامعه نسبت به برقراری فضای مودّت و محبت در خانواده های خود تأكید كرد.
کد خبر: ۸۵۴۱۷۹۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

 

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه نوشهر در آخرین شبهای ماه میهمانی خدا محفل مودّت فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج محلّات سپاه شهرستان نوشهر با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان مازندران و خانواده های فرماندهان بسیج در مجتمع رفاهی آموزشی شهید رسولی نوشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضایی در این محفل صمیمی ضمن اشاره به برخی آیات و روایات و همچنین مباحث جامعه شناسی بر اهمیت و تأثیر نقش خانواده سالم و موفق در سطح معنوی و موفقیت های اجتماعی تأكید كرد.

رضایی در قسمت دیگری از سخنان ارتقاء خود به تأثیر روابط مثبت و محبت آمیز بین اعضاء خانواده بویژه  مودّت بین همسران اشاره و افزود: ابراز محبت بین زوج ها باید هم بصورت عملی و هم به صورت ظاهری و با بیان كلماتی محبت آمیز از قبیل "دوستت دارم" توأم  باشد.

جانشین سپاه كربلا در ادامه با مخاطب قرار دادن والدین و با اشاره به آیه 6 از سوره تحریم وظیفه آنان را در حفظ خانواده و فرزندان خطیر و حساس دانسته و خاطرنشان كرد پدران و مادران باید با استفاده از روشهای كارآمد و مؤثر در حفظ و هدایت فرزندان خصوصاً در این برهه حساس كه مورد شدید ترین هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از جدیدترین ابزارها و تكنولوژی های ارتباطی هستیم كوشا باشند.

وی در پایان سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان نوشهری و خانواده های محترمشان و تشكر از فرماندهی سپاه نوشهر و سایر عوامل برگزاری این محفل  بر اهمیت حفظ و ارتقاء سطح معنوی و اخلاقی خانواده های بسیجیان به عنوان الگوهای جامعه تاكید نمود.

شایان ذكر است قبل از سخنان جانشین سپاه مازندران ، فرمانده سپاه نوشهر سرهنگ پاسدار داجلیری طی سخنانی ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان محفل موأت فرماندهان بسیج نوشهر به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای برنامه های بسیج این شهرستان پرداخت.

اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل تواشیح و همخوانی توسط نوجوانان قرآنی گروه «طاها» و ابلاغ احكام مسئولیتی دو نفر از مدیران كانون های قشری بسیج نوشهر و نیز ضیافت افطاری از سایر قسمت های اجرا شده در این محفل بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها