فرمانده سپاه نیمروز خبر داد؛

شهداء اسوه های صبر وایستادگی هستند

شهرستان نیمروز در راستای پاسداری از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی بیش از 100شهید را تقدیم نظام کرده است
کد خبر: ۸۵۴۱۸۸۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، فرمانده سپاه شهرستان نیمروز در مراسم یادواره شهدای کورین و شهرستان نیمروز ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی افزود: گرامی داشت یاد شهدا بسیار ارزشمند است زیرا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، مبارزه در میدان جنگ نرم است.

سرهنگ  پاسدار محمد نخعی با تاکید بر اینکه نیازمند نسلی پویا و نیرومند هستیم خاطر نشان کرد: در این یادواره ها به دنبال این هستیم که الگو هایی از خود مردم و از بین جامعه معرفی کنیم، الگوهای بومی که قطعا بهتر می توانند تاثیر بیشتری بر جوانان داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز جنگ نرم در خانه های ما نفوذ کرده و ما نیازمند پرورش نسلی هستیم که در برابر این آسیب ها بایستد اگر امروز می بینیم ۵ ابر قدرت جهان در کنار هم نشسته اند و جمهوری اسلامی را وادار به مذاکره کرده است حاصل رشادت های خون شهدا است.

فرمانده سپاه نیمروز ادامه داد: شهرستان نیمروز با توجه به وستعش بیش از ۱۰۰ شهید دارد و ما مسئولانی که در اینجا خدمت می کنیم باید به خود ببالیم که در خدمت این مردم هستیم و از هیچ خدمتی فرو نگذاریم.

در ادامه حجت السلام والمسلمین محمد راشکی امام جمعه نیمروز اظهار داشت: امروز در اینجا جمع شده ایم تا یاد و خاطره شهید "اسماعیل یزدان پور"اسوه صبر و شکیبایی را برگزار کنیم شهیدی که در تمامی طول زندگی خود فردی مومن و جوانی با تقوا همچون خانواده اش بود.

ارسال نظرات