خبرهای داغ:

افتتاح نمایشگاه کتاب در خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق

نمایشگاه کتاب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمالشرق با 600 عنوان کتاب فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۵۴۱۹۷۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق با اعلام خبر فوق گفت: کتابهای این نمایشگاه در بخش‌های ناشران قرآنی، عمومی‌، آموزشی‌، کودک و نوجوان و دفاع مقدس ارائه شده است.

سید وحید سیدموسوی تأکید کرد: همت و تلاش مدیران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، ترویج خرید کتاب و کتابخوانی به معنای تلاش در جهت علاقه مند کردن خانواده ها به مطالعه به عنوان یک برنامه ی روزانه برای ورود این محصول مهم فرهنگی فراموش شده به سبک زندگی مردم است.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه کتاب، تخفیف 60درصدی برای رونق بیشتر آن است که 40درصد توسط ناشر و 20 درصد توسط منطقه شمالشرق تامین خواهد شد.

به گفته مسئول روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق؛ فروش وسایل کمک ‌آموزشی و بازی‌ های فکری و 280 عنوان نرم افزارهای رایانه ای، دیگر تغییر مثبت این دوره نمایشگاه کتاب است.

سیدموسوی با بیان این که معجزه پیامبر(ص) نیز کتاب است؛ در پایان خاطر نشان کرد: دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان نیز پیش از این در باب اهمیت کتاب گفته بود «... زبان گویای اسلام ما کتاب است و نه شمشیر. با کتاب، قرآن، آیات و کلمات پیامبر عظیم الشان اسلام، صحابه بزرگوار و امامان ما واقعیت اسلام برای جهانیان تبیین شده است...».

نمایشگاه کتاب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق تا یکم مردادماه در نمازخانه سیدالشهداء مرکز منطقه شمالشرق، پذیرای کارکنان این شرکت و خانواده های آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها