ایمن سازی صندوق‌های صدقات

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه صندوق‌های صدقات از رده خارج شده‌اند، گفت: براساس توافق جدیدصورت گرفته با نیروی انتظامی، از این پس برداشتن پول از صندوق‌های صدقات جرم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۵۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سیدپرویز فتاح به صندوق های صدقات اشاره کرد و گفت: صندوق های قدیمی و فلزی در یک دوره ای کاربری داشتند، اما در حال حاضر این صندوق ها از رده خارج شدند و باید جمع آوری شوند.

به گفته وی، از سویی به دلیل رطوبت و همچنین بهداشت پایین اسکناس و از سوی دیگر دزدی‌هایی که از صندوق ها می شود باید صندوق های جدید جایگزین قبلی ها شود که این کار نیز آغاز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از برگزاری جلسه ای با فرمانده نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این جلسه قرار شد فرمانده نیروی انتظامی به همه استان ها ابلاغ کند که برداشتن پول از صندوق صدقات دزدی و جرم محسوب می شود و ماموران پس از اعلام این تخلف با فرد خاطی همانند جرایم دزدی برخورد خواهند کرد.

فتاح ادامه داد: به زودی نیروی انتظامی این موضوع را ابلاغ می کند و همچنین اقدام دیگر ما این است که صندوق ها را طوری طراحی خواهیم کرد که به راحتی پول از آن بیرون نیاید و کسی نتواند از صندوق های صدقات دزدی کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به صندوق های دیجیتالی اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی این صندوق ها و همچنین کمک به کمیته امداد از طریق تلفن همراه و کارت بانکی انجام خواهد شد که بخشی از این کار صورت گرفته و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات