مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با برگزاری آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل امروز معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۷۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

سرهنگ پاسدار محمدجواد خاتم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، گفت:‌ حجت‌الاسلام حسین نوری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل منصوب شده که آئین تودیع و معارفه امروز در اردبیل برگزارخواهد شد.

وی با بیان اینکه آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل امروز برگزار می شود، افزود: در مراسمی که در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل برگزار می‌شود نوری به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام نجات فیاضی قدردانی می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:‌حجت الاسلام حسین نوری از روحانیان بسیج طلاب استان اردبیل بوده که فعالیت‌ها شایسته‌ای را در این حوزه انجام داده است.

پیش از این حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل بود که با حکم حجت‌الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل منصوب شده و به همین دلیل حجت‌الاسلام نوری به جای وی معرفی می شود.

ارسال نظرات