دشمن با ایجاد ۱۵ شبکه به نام ائمه اطهار(ع) و نام هایی که ما برای آنها ارزش قائل هستیم سعی می کند افکار دینی ما را زیر سوال می برد.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۸۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله در بازدید از حلقات صالحین پایگاه بسیج غیاث آباد فراهان گفت: دشمن با ۶۰ شبکه ماهواره ای تبلیغ مد لباس و آرایش، ۶ شبکه خانوادگی مستهجن برای نابودی بنیان خانواده، حیا و عفت عمل می کند.
 
وی با اشاره به اهداف شبکه های ماهواره ای گفت: این شبکه ها با رویکرد حیا زدایی همه چیز را از بین می برند چراکه کسی که حیا ندارد همه اصول دینی را زیر پا می گذارد.
 
سردار کریمی گفت: هدیه «حیا» توسط خانواده به فرزندان اهدا می شود، هر چند که جامعه فرد را به سوی بی حیایی بکشد، صدف وجودش باز می شود و درِّ حیا در فرد نمایان می شود.
وی با اشاره به فعالیت های دشمن در فضای مجازی و ماهواره گفت: دشمن از راه فرهنگی زیر ساخت های فرهنگی جوانان را با ابتذال، بخشی را با خرافات و بخش دیگری را با تحریفات دینی تغییر می دهد.
 
فرمانده سپاه روح الله با اشاره به راه اندازی شبکه های اسلامی گفت: دشمن با ایجاد ۱۵ شبکه به نام ائمه اطهار(ع) و نام هایی که ما برای آنها ارزش قائل هستیم افکار دینی ما را زیر سوال می برد.
 
وی با اشاره به آسیب شبکه های اجتماعی گفت: دشمن در این شبکه ها دیدگاه جوانان ما را به ولایت، حجاب، احکام دین، روحانیت و شهادت تغییر می دهد.
 
سردار کریمی به رسالت بسیجیان در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن بر نابودی اسلام پافشاری می کند، شناخت اسلام و ترویج آن وظیفه ای مهم محسوب می شود.
 
وی با تاکید بر استمرار حلقه های صالحین خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه های صالحین با جدیت و کیفیت در رسیدن به معارف دینی موثر است.
ارسال نظرات