مراسم ضیافت افطاری حلقه های ناصرین ناحیه بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۹۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، جمعی از مسئولین مدیریتها و سربازان وظیفه ناحیه عشایری حضور داشتند، "حجت الاسلام سیدمهران کریم پور"، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی، گفت: سپاه پاسداران برای سربازان وظیفه جایگاه و رسالت ویژه ای را ترسیم نموده و برای رشد و تعالی معنوی آنها در طول خدمت برنامه های متنوع عقیدتی، آموزشی و فرهنگی را اجراء می نماید.

وی افزود: سربازان وظیفه می بایست از این فضا بهره برده و باورها، اعتقادات و معارف دینی و الهی خود را ارتقاء دهند تا مصداق واقعی این کلام نورانی که سرباز را زینت کشور دانسته قرار گیرند.

حجت الاسلام کریم پور، با تبیین ویژگیهای سن جوانی، عشق به عبادت و بندگی خدا را از بارزترین ویژگی جوان دانست و خاطرنشان کرد: خدا پیش ملائکه اش به جوان عابد و عبادت کار، افتخار می کند و می گوید: ملائکه نگاه کنید این عبد و این جوان شهوتش را به خاطر من ترک کرده من هم به عزتم قسم سایه رحمتم را بر سرش می گسترانم.

وی تسلیم در برابر حق، بازگشت از کار ناشایست، قدرت عفو و گذشت و قدرت فضیلت طلبی را از دیگر شاخص های جوان عنوان کرد و گفت: جوانان عزیز باید قدر خود را بدانند و درصدد تقویت این ویژگیها باشند.

یادآور می شود؛ این برنامه با برگزاری نماز جماعت و صرف افطاری خاتمه یافت.

ارسال نظرات