بخشدار قصابه گفت: با توجه به اقداماتی که در این بخش صورت گرفته در صدد هستیم مشگین غرب را تحول کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۲۰۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، داود رضایی، بخشدار قصابه با اشاره به زحمات و تلاش های حماسی تیم مذاکرات هسته ای ایران، تیزهوشی و خلاقیت آنان را ستود و افزود: همانگونه که رهبری نیز تاکید کردند اگر جزئیات و ریز مذاکرات در اختیار عموم قرار گرفته بود، کار بزرگ و تحسین آفرین دکتر ظریف و همکارانش در این مذاکرات بر هیچ کس پوشیده نمی ماند. نظرم این است که هدف دولت از این نوع سیاست خارجی صرفا دست یابی به یک توافق نبود، بلکه دولت می خواست نشان بدهد در عرصه های بین المللی و رقابت با کشورهای دیگر میتوان با اقتدار و منطق پا به میدان گذاشت. امری که کاملا اثبات شده است و عصبانیت رژیم هایی چون اسرائیل و عربستان کاملا نشان گر سیاست هوشمندانه ایران است.

این چهره اصلاح طلب در ادامه با اشاره به اهداف و برنامه های اقتصادی دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: مهم ترین هدفی که دولت دارد این است که رونق را به بخش تولید بازگردانده و معشیت مردم را درشریط بهتری قرار دهد.

بخشدار قصابه گفت: اگر تولید اصولی و با برنامه باشد و اهداف آن براساس دیدگاه های مطالعه شده و منافع بلند مدت کشور تدوین شود، قطعا روز به روز از میزان مشکلاتی به مانند فقر و بیکاری کاسته شده و در مسیر درست توسعه حرکت خواهیم کرد.

داود رضایی در ادامه به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در منطقه مشکین غربی و بخش قصابه پرداخت و گفت: در بخش گردشگری اقدامات و برنامه های قابل ملاحظه ای صورت گرفته است که توانسته ایم با جلب و جذب سرمایه گذار جهت احداث مجموعه ای فرهنگی، هنری، ورزشی در زمینی معروف به بهاء الدین در نزدیکی شهر قصابه و جاده مواصلاتی مشگین شهر اهر گامی مهم در راستای رونق آن برداریم.

وی افزود: این مجموعه شامل زمین والیبال ساحلی، گلف، موتوسرای با موانع، اسب سواری و مجتمع تجاری تفریحی مسکونی خواهد بود.

رضایی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم از محل اعتبارات سال ۹۴ مبالغی را جهت احداث پارک جنگلی در حاشیه رودخانه مشگین چای و ساماندهی و ایجاد دیوار حائل در اطراف این رودخانه جذب و در اختیار شهرداری قصابه قرار دهیم افزود: احداث تفرجگاه و پارک شادی در تپه های آتالی و اوزون تپه و واگذاری آن به شهرداری قصابه و همچنین ایجاد کمپینگ گردشگری و قایق رانی در سد سلمان کندی و واگذاری آن به دهیاری سلمان کندی از دیگر برنامه های بخشداری قصابه از محل اعتبارات سال ۹۴ می باشد.

بخشدار قصابه تصریح کرد: آسفالت ریزی جاده سلامت در حد فاصل روستاهای خورشید آباد تا احمد آباد از محل اعتبارات سال ۹۴ و بهسازی جاده حاتم مئشه سی با هدف بستر سازی برای رشد و توسعه ورزش همگانی و رشد توریسم در منطقه اجرایی خواهند شد.

داود رضایی با بیان اینکه با تامین و تخصیص اعتبار جهت احداث و تکمیل مدرسه شبانه روزی شهر قصابه و همچنین احداث استخر سرپوشیده به مساحت دوهزار متر مربع در زمین اداره بهزیستی شهر قصابه و با همکاری اداره ورزش و جوانان گام های مهمی در زمینه ایجاد شور و نشاط و رشد فضای آموزشی در زمینه علمی و ورزشی در منطقه برداشته خواهد شد.

بخشدار قصابه با تاکید بر نقش اساسی کشاورزی در توسعه منطقه، ایجاد سیستم های آبیاری قطره ای با هدف بهینه سازی مصرف آب و افزایش بهره وری، اجرای طرح هادی در تمامی روستاها و با اولویت روستاهای گردشگر پذیر، ترمیم آسفالت راه های روستایی، گازرسانی به روستاهای بخش و با هدف رسیدن به خودکفایی در این زمینه تا پایان سال و تامین و تخصیص اعتبار جهت تکمیل سدهای علمدار، اهلیمان و بلوس را از اقدامات دولت در این زمینه دانست.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها بخش قصابه همچون نگینی در استان اردبیل خواهد درخشید و قدم های محکمی در راستای توسعه پایدار خواهد برداشت.

ارسال نظرات