کاروان رمضان بسیج دانشجویی عازم مناطق محروم شد

جهادگران خواهر بسیج دانشجویی دانشگاههای مشکین شهر جهت محرومیت زدایی عازم مناطق محروم در روستاهای شهر شدند.
کد خبر: ۸۵۴۲۱۱۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالرضا عبداللهی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای مشکین شهر از اعزام کاروان رمضان بسیج دانشجویی به مناطق محروم خبر داد و افزود:صبح امروز اولین گروه از کاروان اردوهای جهادی دانشگاههای مشکین شهر با عنوان کاروان رمضان ویژه خواهران جهادگر دانشجو به مدت دو هفته به روستاهای کونجنق، موئیل،مجنده،میرک جهت انجام فعالیت های جهادی اعزام شدند.

عبداللهی عمده فعالیت انجام گرفته را فرهنگی ، آموزشی توصیف کرد و افزود: در طول ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان جهادگران بسیجی به روستاهای نزدیک و محروم مشکین شهر رفته و با برگزاری کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان زمینه فعالیت های جهادی بعد از ماه مبارک رمضان فراهم کنند.

وی در پایان از اعزام 4 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران به همراه گروه جهادی خبرداد و افزود: مبلغه های جهادگر در ماه مبارک رمضان رسالت سنگینی بر عهده دارند چونکه علاوه بر کمک در خودسازی دانشجویان باید جوابگوی سوالات شرعی و احکام ویژه ماه مبارک رمضان روستائیان نیز باشند.

اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در قالب طرح هجرت با هدف خودسازی دانشجویان و محرومیت زدایی همه ساله در تابستان از سوی بسیج دانشجویی با اعزام جهادگران دانشجو به مناطق محروم شهری و روستایی در فصل تابستان انجام می گیرد.

ارسال نظرات