جنجال در مسابقات جام رمضان اصلاندوز/ یک باشگاه ورزشی سنگ باران شد

در جریان مسابقات جام رمضان اصلاندوز تعدادی از تماشاگر نماها در بیرون از سالن با پرتاب سنگ و اشیای گوناگون به درب و پنجره باشگاه حاشیه سازی کرده و هیت اجرایی مسابقات را مورد فحش و اهانت قرار دادند.
کد خبر: ۸۵۴۲۱۶۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر اصلاندوزدر مرحله نیمه نهایی یک بازی بین تیمهای نجاری عزیزی و موسسه آرزو برگزار شداما در جریان این بازیتعدادی از تماشاگر نماها در بیرون از سالن با پرتاب سنگ و اشیای گوناگون به سقف و درب و پنجره باشگاه حاشیه سازی کرده و هیت اجرایی مسابقات را مورد فحش و اهانت خود قرار دادند.

به گفته شاهدان، این اتفاق در اصلاندوز بی سابقه بوده وتاکنون چنین اقدامی اتفاق نیفتاده بود.

این بازی که بدون تماشاگر برگزار شد با نتیجه 2 بر 2 در وقت قانونی به پایان رسید و به وقت اضافه کشیده شد در وقتهای اضافی بازی در 5 دقیقه اول بدون هیچ گلی از هر دو تیم به پایان رسید .اما در اواخر وقت اضافه دوم تیم نجاری عزیزی توانست با زدن 1 گل دیگر بر حریف پیروز شود و بازی را با نتیجه 3 بر 2 به نفع خود به پایان ببرد.

یک عضو هیات فوتبال اصلاندوز در گفتگو با خبرنگار ما با تایید این خبر گفت:اگر این روند باز هم ادامه یابد برگزاری بقیه بازی های نیمه نهایی و فینال غیر ممکن خواهد شد.

گفتنی است بیش از این بازی تیم های ساندویچی باران و گنجینه طلای رحمتی در مرحله حذفی،بر اثر درگیری در وقت های پایانی بازی به حاشیه و جنجال کشیده شد که بدنبال این اتفاق تماشاگران از هیجان بازی استفاده کرده و صندلی های ورزشگاه را به داخل زمین پرتاپ کردند و بازی نیمه تمام ماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار