مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی سپاه ناحیه اردل، با حضور فرمانده و مسئولین این ناحیه و تقدیر از برگزیدگان کلاس های قرآنی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۱۷۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، فرمانده سپاه ناحیه اردل با اشاره به فضل و بخشش در پایان ماه مبارک رمضان بیان داشت: بخشش یکی از خصلت ها و فضایل خوب و زیبای انسانی است.

وی، افزود: کسی که اهل بخشش است نه تنها به دیگری کمک می کند تا از نظر اقتصادی و آسایشی، وضعیت بهتری پیدا کند، بلکه به خودش کمک می کند تا از نظر روانی در آرامش قرار گیرد که بازتاب آن سرور و شادابی است.

جمشیدی، ادامه داد: بخشش، هم عبادت است و هم شکر خداوند برای نعمت‌هایی که عطا کرده است. پیامبر بزرگوار ما ـ صلی الله علیه و آله و سلم ـ زیباترین نمونه‌های بخشش را ـ در سیرت خود ـ برای ما به نمایش گذاشته است؛ بخشش وی فراگیر بود تا جایی که در دستان خود چیزی باقی نمی‌گذاشت.

پرویزخدابخشی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردل نیز با اشاره به برنامه های اجرا شده درماه مبارک رمضان گفت: برگزاری کلاس های اخلاق با حضور اساتید اخلاق شهرستان، کلاسهای تفسیرسوره ی مبارکه تغابن ویژه نیروهای پایور، کلاس احکام و قرآن ویژه نیروهای وظیفه، همچنین برگزاری مراسماتی مثل عزاداری شهادت حضرت امیرالمؤمنین و شب های قدر ، جشن میلاد امام حسن علیه السلام و محافل نورانی انس با قرآن کریم، از جمله برنامه های این رده در ماه مبارک رمضان بوده است.

وی، افزود: در این مراسم از برگزیدگان و خادمان برنامه های قرآنی با اهدای جوایزی از سوی فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، تجلیل شد.

ارسال نظرات