خبرهای داغ:
با حضور سردار مهدوی نژاد؛

نشست مودت فرماندهان بسیج ناحیه امام رضا (ع) قم برگزار شد

نشست سالیانه مودت با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا(ع) در حسینیه ثار الله سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع)برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۴۲۱۹۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که با حضور سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان قم برگزار شد، محمد رضا موحد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) طی سخنانی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد انس والفت بین فرماندهان محترم پایگاهها و خانواده های آنان به عنوان پشتیبان معنوی در انجام ماموریت های بسیج، تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمت گزاری به خانواده بزرگ بسیج و ترویج سبک زندگی علوی وفاطمی بین خانواده ها اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بسیج وابسته به اعتبارات و امکانات مادی نیست، ابراز کرد: کمبود اعتبارات در روحیه بسیجیان تاثیری ندارد و به اهداف عالیه که امام راحل آن را بنیان نهاده است، عمل می کند و هر کجا که این انقلاب و رهبری به بسیج نیاز داشته باشند، آماده خدمات رسانی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بیان نمود: با کمک فرماندهان محترم پایگاهها و حوزه های مقاومت بر جذب حداکثری بسیج در محلات شهر قدمهای خوبی برداشته شده است.

حجت الاسلام احمد پناهیان نیز در این مراسم طی سخنانی بسیجیان را نماد آبروی این کشور دانست و گفت: بسیجیان به فرمانده بسیجیان عالم که امیر مومنان علی (ع) هستند اقتدا کرده اند و در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب پشتیبان ولی فقیه بوده اند و در صراط مسقیم حرکت کرده اند .

این استاد حوزه علمیه صراط مستقیم را راه استقامت و پایداری خواند و افزود: بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و در دوران بعد از آن، از رهبری و نظام دفاع کرده اند.

وی با اشاره به نقش بسیج در کشور تاکید کرد: هر موقع خطری برای انقلاب و کشور بوده، رهبری به نخبگان، حوزه علمیه و دانشگاهها و ... تکیه نکرده است و فقط به بسیجیان امیدوار بوده است و از آنها کمک خواسته است.

شایان ذکر است فقیهی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام قلی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و جمعی از مسئولین سپاه استان قم نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری از دیگر برنامه های این نشست مودت بود.



ارسال نظرات