خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی سالروز شهادت شهید سرلشگرخلبان عباس بابایی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۲۲۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل ازخبرگزاری ایثار واحد قزوین، جلسه هماهنگی بیست و هشتمین سالروز شهادت شهید سرلشگرخلبان عباس بابایی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، صدیقه حکمت همسر شهید بابایی، نمایندگان ایثارگران در شهرداری، صداو سیما، نیروی انتظامی، ارتش و سپاه در سالن جلسات بنیاد استان برگزار شد.
غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی از شهدای شاخص استان است، گفت: بنیاد در سال جاری به منظور قدردانی و ارج نهادن به مقام این شهید بزرگوار، تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی دقیق، سالروز شهادت شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی را نسبت به سال گذشته باشکوه‌تر برگزار کند

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس احتیاجی به برگزاری یادواره‌های شهدا ندارند، گفت: مردم ما به برپایی این یادواره‌ها نیازمندترند تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، از اهداف و آرمان‌های شهدا دور نشوند.

حقایق‌پور با بیان اینکه نسل‌های جدید، شهدا را ندیدند، افزود: یادواره‌های فوق باید به نحوی برگزار شود که جوانان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و افراد فرهیخته که یار و یاور نظام بودند و هستند، شناخت بیشتری پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ذاتی بنیاد است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت خوبی برای معرفی سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به جوانان است تا بیشتر با ویژگی‌های این شهدا آشنا شوند.

در ادامه جلسه هر یک از نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، ضمن اعلام آمادگی در برگزاری سالروز شهادت شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی، برنامه‌های پیشنهادی خود را جهت اجرای با شکوه‌تر این مراسم ارائه کردند.

گفتنی است: برپایی نمایشگاه آثار شهید بابایی، دعوت از رسانه‌ها برای انعکاس خبری، دعوت از خانواده شاهد و ایثارگر و مسئولان استانی جهت حضور در مراسم، اجرای تبلیغات محیطی در سطح شهر و اطلاع‌رسانی مراسم فوق به مردم، پوشش خبری و پخش مستند شهید بابایی در صدا و سیما از جمله برنامه‌های متنوع پیش‌بینی شده برای برگزاری سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی است.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها