خبرهای داغ:
با حضور سردار مهدوی نژاد برگزار شد؛

گردهمايي مديران پايگاه‌هاي بسيج حوزه اداري حضرت رسول اكرم(ص) شهرداري قم

گردهمايي مديران پايگاه‌هاي مقاومت بسيج حوزه ۴ اداري حضرت رسول اكرم(ص) شهرداري قم با حضور دكتر سقائيان نژاد شهردار قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۲۴۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در اين گردهمايي كه با ضيافت افطاري همراه بود جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران و شهردار قم به تبيين تفكر و عمل بسيجي پرداختند.

دكتر سقائيان نژاد با بيان اينكه بسيج يك سرمايه است و بايد آن را با چنگ و دندان حفظ كنيم گفت: بايد بدانيم فلسفه بسيج و آنچه مد نظر امام راحل بوده است چيست تا بتوانيم از آن سرمايه استفاده كنيم.

وي با بيان اينكه بايد شاخصه‌هاي يك بسيجي را بدانيم ابراز داشت: شهدا همه بسيجي بودند و تفكرشان قرآني، توكلشان خدايي و نيتشان در راه اسلام بود.

حجت الاسلام دكتر حاج صادقي جانشين نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران هم در اين گردهمايي با اشاره به فرصت سازي براي تعالي معنوي ابراز داشت: ساختن مدينه فاضله هدف نيست بلكه فرصت سازي براي تعالي معنوي از اصول اصلي مي‌باشد و بايد به گونه‌اي عمل كنيم كه مردم را به لحاظ اعتقادي و اخلاقي، تعالي معنوي دهيم.

وي ضمن تاكيد بر تشكيل كارگروه مشتركي بين كارشناسان نخبه حوزوي و كارشناسان نخبه موضوع شناسي خاطر نشان كرد: تشكيل چنين كارگروهي جهت تدوين اصول حاكم بر اداره يك شهر براساس الگوي اسلامي ضروري به نظر مي‌رسد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار