مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از ارسال بیش از 300 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۴۲۲۷۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمدرضا حسن زاده، کارشناس مسوول مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از ارسال افزون بر 300 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی خبرداد.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری خانه مطبوعات، بیمه سلامت، استانداری، اصحاب رسانه و دانشگاه علوم پزشکی استان برای برگزاری ششمین جشنواره و دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی،اقدام به برگزاری این جشنواره می کند.

به گفته حسن زاده،این جشنواره همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان ، و روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

به گفته وی،این جشنواره با هدف تقویت و ارتقا کمی و کیفی مطبوعات و خبرگزاری ها و تعامل هر چه بیشتر مردم و مسوولان با مطبوعات و قدردانی از تلاش های فعالان و معرفی برترین های این عرصه برگزار می شود.

گفتنی است: چهارمحال وبختیاری دارای 51 نشریه است که از این تعداد 7 نشریه دو فصلنامه، 10 فصلنامه، 13ماهنامه، 9 دوهفته نامه، 11هفته نامه و یک روزنامه می باشد و 16خبرگزاری در استان در حوزه اطلاع رسانی نقش دارند.

ارسال نظرات