غلامی خبر داد

۴مرداد؛ برگزاری رزمایش «مجاهدت‌های خاموش» برای زائران راهیان نور

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی «مجاهدت‌های خاموش» از چهارم مرداد ماه خبر داد که تا پایان شهریور ماه در استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۳۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهاد غلامی مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی مجاهدت‌های خاموش از چهارم مرداد ماه خبر داد و گفت: این رزمایش رزمی فرهنگی تا پایان شهریور ماه در استان کردستان برگزار خواهد شد.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان بااعلام این خبر به محورهای برگزاری این رزمایش اشاره کرد و افزود: در این رزمایش به حضور ضد انقلاب در منطقه, دفاع مقدس, فتنه سبز و دجال واره اشاره خواهد شد. همچنین خاطرات یک رزمنده و جانباز به فرزندش بازگو خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امسال پنجمین سالی است که رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی مجاهدت های خاموش برگزار می‌شود گفت: این رزمایش از ساعت 20:30 به مدت دو ساعت و با گنجایش پنج هزار نفر برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه استان کردستان یک استان فرهنگی است، قرارگاه فرهنگی راهیان نور بر این شد که رزمایشی رابرای معرفی مجاهدت های خاموش در اردوگاه کردستان برای زائرین راهیان نور برگزار کند.

غلامی در مورد روند داستان این رزمایش گفت: قصه رزمایش از جهات فرهنگی بصیربی در خصوص شهر سنندج و استان کردستان است که از بحث پیام حضرت امام در شروع انقلاب اسلامی و اتفاقات مانند حضور رزمندگان اسلام در سنندج، حضور اجانب ضد انقلاب و سوء استفاده از لباس کردی مردم منطقه، حمایت مردم از ولایت، بمباران قلعه‌جی، خیانت کومله و دموکرات در روستای دولاب بازسازی می شود که توسط هنرورانی از کردستان و جنوب به نمایش گذاشته خواهد شد.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان اظهار داشت: در این رزمایش توانستیم نقش ملت غیور کردستان را به عنوان پیش مرگان مسلمان کرد به خوبی به تصویر بکشیم و پیام خوبی نیز به مردم ارائه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار