مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از فعالیت‌های پیش بینی شده در سازمان زیباسازی برای عید فطر خبر داد و گفت: تهران برای عید فطر آراسته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۴۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال کامیاب، با بیان اینکه سازمان ضوابط نورپردازی عید فطر را تهیه و برای اجرا به مناطق ابلاغ کرده است، ادامه داد: جشنواره نورآرایی عید فطر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در محور 17 شهریور و میدان امام حسین (ع) انجام خواهد شد.

کامیاب با تاکید بر اینکه طرح‌های نهایی شده برای این جشنواره آخر هفته نصب خواهد شد، افزود: در کنار سه کارشناس، طرح‌ها از سوی مردم نیز ارزیابی شده و در نهایت سه طرح برتر معرفی خواهد شد.

او به ارائه دستورالعمل ویژه برای نورآرایی و طراحی مساجد و میادین برای عید فطر که به مناطق ابلاغ شده است، اشاره کردو گفت: علاوه بر همه این فعالیت‌ها نمونه طرح‌های نورآرایی برای عید تهیه شده است که به عنوان یک نمونه برای استفاده در اختیار مناطق 22 گانه شهرداری قرار گرفته است.

کامیاب بااشاره به تبلیغات فرهنگی عید فطر که به تناوب روی بیلبوردها و عرشه‌های پل انجام شده است، افزود: بر روی 25 عرشه پل و 40 پرتابل، تبلیغات فرهنگی با مضمون تبریک عید فطر اکران شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این، 40 پرتابل به مضمون اطلاع رسانی نماز عید فطر اختصاص پیدا کرده و 10 داربست راهنما و 50 عدد پرچم آویز 1*3 در اطراف مصلا اکران شده است.

محورهای منتهی به مصلای تهران پیرایش شهری می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین از پیرایش محورهای منتهی به مصلای تهران خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی‌‌های صورت گرفته هر شب در دو نوبت این محورها از سوی ناظران مورد بازدید قرار می‌گیرد تا در صورت مشاهده موارد زشت و نامناسب پیراش انجام شود.

کامیاب با اشاره به اینکه تمام واحدهای سازمان تلاش خود را انجام می‌دهند تا محل برگزاری نماز عید فطر از زیبایی و آراستگی در خور شأن محل برخوردار باشد، افزود: از سوی دیگر موارد زشت محدوده شناسایی شده و پیرایش لازم برای رفع نازیبایی‌های آن انجام می‌شود.

شست و شو و تعویض مبلمان فرسوده شهری مانند ایستگاه اتوبوس، جمع آوری تبلغات غیر مجاز، جمع آوری بنرهای تبلیغاتی پاره و پاکسازی برچسب و پوستر از جمله مواردی است که کامیاب به آن اشاره کرد و ادامه داد: از سوی دیگر آلودگی نوشتاری پایه چراغ، شست و شوی جداره کیوسک، گلجای‌های منصوبه خالی و داربست‌های تبلیغاتی غیر مجاز شناسایی و نسبت به رفع و تصمیم گیری درمورد آنها اقدام شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، تمامی فعالیت‌هایی که در این محدوده انجام می‌شود براساس گزارش‌های مستند ارائه شده از سوی پهنه شرق انجام می‌گیرد. شست شو و اصلاح خرابی سطل زباله، تعیین تکلیف کابل‌های برق معلق و خطرساز، مرمت جداول حاشیه پیاده رو و عدم پاکسازی برچسب و پوستر جدار شهری از جمله مواردی است این سازمان نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کرده است.

ارسال نظرات