قاضی صلواتی پس از تماشای «فصل شیدایی»:
ابوالقاسم صلواتی، قاضی و رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی پس از دیدن نمایش فصل شیدایی، ‌این نمایش را از ابزارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و دینی جهان کفر علیه مردم ایران، معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۵۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالقاسم صلواتی، قاضی و رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی علاقه مردم به اسلام و ائمه اطهار (ع) را دلیل استقبال چند هزار نفری شهروندان تهرانی از نمایش فصل شیدایی عنوان کرد و گفت: برایم خیلی جالب بود که با توجه به مشکلات رفت و آمد و همچنین حضور در شب‌های ماه رمضان که شرایط خاص خود را دارد، بیش از 8 هزار نفر از مردم تهرُان به دیدن نمایش فصل شیدایی آمده‌اند.

صلواتی ضمن قدردانی از تهیه‌کنندگان و عوامل نمایش بزرگ و چندرسانه‌ای فصل شیدایی، افزود: این نمایش قدرت و قابلیت آن را دارد که نیازهای معنوی مردم را پاسخ دهد.

وی ادامه داد: امروز با هجمه گسترده جهان کفر و ضدانقلاب از اقصی نقاط جهان علیه اسلام و انقلاب هستیم و باید با روشنگری مردم را متوجه خطر آنان کنیم که فصل شیدایی در این راه می‌تواند تأثیر مثبت بسیاری به همراه داشته باشد.

قاضی صلواتی در پایان سخنان خود صحنه‌های مربوط به شهادت ائمه (ع) و دفاع مقدس نمایش فصل شیدایی را ستود.

پیش از این نیز تنی چند از کارگردانان، چهره‌های فرهنگی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان لشکری و کشوری، در کنار هزاران نفر از مخاطبان فصل شیدایی به تماشای این نمایش میدانی و چندرسانه‌ای نشسته‌اند.

نمایش «فصل شیدایی» در شب‌های ماه مبارک رمضان در انتهای بزرگراه ارتش، کیلومتر 2 جاده لشگرک، اجرا می‌شود و هر شب،‌ پذیرای بیش از 8 هزار نفر از شهروندان تهرانی است.

این نمایش بزرگ، میدانی و چندرسانه‌ای به کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری، تاریخ را با محوریت توسل به اهل بیت(ع) از هبوط حضرت آدم(ع) تا ظهور حضرت حجت (عج) مرور می‌کند. فصل شیدایی، پیش‌تر در 6 شهر کشور اجرا شده که در استان یزد، رکورد 14 هزار تماشاگر در یک شب را به نام خود ثبت کرده است.

این نمایش بزرگ، میدانی و چندرسانه‌ای از سوی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) و با حمایت سازمان هنری ـ رسانه‌ای اوج تهیه شده و در اجرای آن، ناحیه مقاومت بسیج جماران مشارکت داشته است.

ارسال نظرات