مهلت ارسال آثار به جشنواره عکاسی چادرهای آسمانی تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره عکاسی مردمی چادرهای آسمانی از تمدید یک ماهه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۵۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال عطارزاده، با بیان اینکه اعضای هیئت داوران جشنواره در شورای سیاست گذاری انتخاب شده است، اظهار داشت: افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی داوری نخستین این دوره این جشنواره را به عهده دارند.
وی افزود: شرکت در این جشنواره برای هنرمندان عکاس در بخش حرفه‌ای و تخصصی و برای همه علاقمندان در بخش مردمی مسابقه عکاسی چادرهای آسمانی فراهم است و علاقمندان می‌توانند در بخش مردمی با دوربین‌های خانگی و گوشی‌های موبایل عکاسی و سه اثر را با موضوع عکاسی با چادر از دختران زیر 9 سال، تا 22 مرداد ماه سال جاری از طریق صفحه اختصاصی فراخوان چادر های آسمانی  در سایت عزیزستانwww.azizestan.com  ارسال کنند.

به گفته عطارزاده، نخستین دوره این جشنواره با حمایت معاونت اجتماعی ناجا و به همت موسسه عزیزستان در دو بخش مردمی و تخصصی با محوریت عکاسی از دختران زیر 9 سال با پوشش چادر برگزار می­‌شود.

عطارزاده در ادامه با بیان اینکه در این جشنواره به نفرات اول تا سوم در بخش تخصصی و به پنج نفر در بخش مردمی هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: حضور دختران زیر 9 سال با پوشش چادر در بازی، ورزش، جشن‌ها و مراسم شادی، اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، اماکن فرهنگی، مهمانی‌های خانوادگی، در حال نماز، ارتباط با والدین و دیگر اعضای خانواده، ارتباط با دختران هم سال و ارتباط با پسران هم سال از جمله موضوعات و مضامین آثار ارسالی جشنواره است.

این مدرس رشته گرافیک دانشگاه، با تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره­برداری مترو تهران به خاطر طراحی، چاپ و نصب پوستر جشنواره در ایستگا‌ه‌های متروی تهران، از سایر سازمانها و ارگان­های دولتی و غیردولتی همچون صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد احیاء امر به معروف، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد تا از این حرکت فرهنگی و هنری در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب حمایت و پشتیانی کنند.

گفتنی است، علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می­‌توانند به پایگاه اینترنتی عزیزستان به نشانی www.azizestan.com مراجعه و یا با شمار‌ه‌های 88104883-  09354082189 تماس بگیرند.
ارسال نظرات