معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

نتایج به دست آمده مذاکرات هسته ای حاصل مقاومت ملت/ هدایت های مقام معظم رهبری به بار نشست

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: رسیدن به توافق اولیه هسته ای به خاطر هدایت و رهبری های مستمر مقام معظم رهبری و پشتیبانی معظم له از تیم مذاکره کننده ایران و مقاومت ملت ایران و رعایت خطوط قرمز بوده است.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۸۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمود زارع در جمع ناظران شورای نگهبان در مهریز افزود: توافق هسته ای بعد از سال ها مقاومت و ایستادگی دولت و ملت یک پیروزی بزرگ محسوب می شود.          

وی ادامه داد: این موفقیت بزرگ را باید مرهون فعالیت های شبانه روزی تیم مذاکره کننده و همچنین آن حمایت های همیشگی مقام معظم رهبری از مذاکره کنندگان کشورمان و پایمردی ملت قهرمان طی سال های گذشته ذکر کرد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: ملت قهرمان ایران توانست اصول و اهداف مسلم خود را در برابر قدرت های جهانی بدست آورد و این یک موفقیت است. 
زارع گفت: هر موفقیتی در کشور ما حاصل می شود مدهون و مدیون رهبری های ولایت فقیه، ایثار و شهادت و ایستادگی مثال زدنی آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران و کوتاه نیامدن در برابر زیاده خواهی های دشمنان بوده است
.

وی اظهار داشت: باید همه ملت و دولت با همدلی و تحت زعامت مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های شهیدان بکوشیم و دست از اهداف مقدس خود بر نداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار