جریمه و لغو مجوز آموزشگاه‌های کنکوری که شهریه‌های سنگین دریافت می‌کنند

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه اسامی آموزشگا‌ه‌های خصوصی دارای مجوز از سوی آموزش‌وپرورش اعلام شده است،‌گفت:‌اگر تخلفی در زمینه شهریه‌ها از طرف آموزشگاه‌ها صورت گیرد با توجه به نوع تخلف با آنها برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۳۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود ثقفی در رابطه با نظارت بر آموزشگاه‌های کنکور توسط آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: در سایت آموزش و پرورش شهر تهران اسامی تمامی آموزشگاه‌هایی که آموزش و پرورش تایید کرده به تفکیک منطقه و نوع فعالیتشان قابل مشاهده است. به تمامی آموزشگاه‌هایی که با مجوز آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند قیمت کلاس‌ها ابلاغ شده است و باید در داخل موسسه تمامی شهریه‌ها در معرض دید مراجعه‌کنندگان قرار گیرد.

وی افزود: شهریه کلاس‌های مورد تایید آموزش و پرورش توسط شورایی در وزارت آموزش و پرورش تعیین و این شهریه‌ها از طریق سازمان مدارس غیردولتی به آموزشگاه‌ها ابلاغ می‌شود و اینکه آیا دریافت این شهریه‌ها در آموزشگاه‌ها رعایت می‌شود یا خیر توسط واحد‌های نظارتی آموزش و پرورش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌اگر تخلفی در زمینه دریافت شهریه‌ها از طرف آموزشگاه‌ها صورت گیرد با توجه به نوع تخلف با آنها برخورد قانونی می‌شود که این برخورد الزاما پلمب نیست برخی تخلفات شامل جریمه می‌شود اما اگر تخلفات صورت گرفته سنگین باشد در آن زمان مجوز این موسسات لغو می‌شود و کسی که یک بار مجوزش لغو شده دیگر نمی‌تواند درخواست مجوز کند.

به گفته ثقفی این موسسات اجازه برگزاری کلاس به صورت مختلط را ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار